TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Celesta
22-10-2011
|
29-3-2011 1:02:52
Beste,
wij geven een kaas-/charcuteriebuffet en dessertenbuffet (voor het eten inclusief bediening en borden en bestek enzo (geen dranken) betalen wij 27euro p.p., maar ik heb voor hetzelfde ook offertes van 80euro p.p. gekregen en dan zouden er nog niet de helft aan kaassoorten voorzien zijn enzo, dus traiteurs kunnen erg verschillen...
Groetjes,
Celesta
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
29-3-2011 7:43:05
Dag cindy, ik denk dat je niet gierig bent, eerder dat je de prijs verkeerd ingeschat heb! Voor een mandje belegde broodjes vragen ze ook al 1,10€/broodje, en dat is ook "maar" een broodje met beetje beleg op. Wat is dat dan niet bij een hele walking dinner ? Ik geef een voorbeeld! Je geeft oa chinees! Ga eens chinees afhalen, een schotel kost je -+ 10€ à € 15 voor één persoon. Hier geef je aan dat je 20€pp wilt geven mét bestek en huur van alle materiaal (warmhouders zijn gewoon nodig). Dat is dan 12€ dat je zal geven aan je traiteur voor het eten alleen ... Die moet daar ook iets aan overhouden hé ! Het is véél meer werk voor hem om voor 250 man eten klaar te maken (voorbereidingen enz) dan dat je je plat gaat afhalen bij de chinees hé! Wat ik wel vind, is dat je zelf moet kunnen kiezen of je je eigen bediening neemt of niet Succes!
|
|
marjan
16-7-2011
|
29-3-2011 8:22:54
Cindy,
Ik viel in het begin ook achterover van de prijzen maar het is effectief zoveel..Ik denk dat 29 eur pp een goede prijs is (als het met keuken op verplaatsing is, daar zit een grote kost in) Je bent zeer zeker niet te gierig ze, wij hebben ons concept veranderd zodat het wel in ons budget paste..
En idd die excl.BTW is echt schandalig, vind ik zo een smerige verkoopstruc!
Nog veel succes!
|
|
Els
10-9-2011
|
29-3-2011 8:32:41
Wij betalen 34 euro voor koud buffet + dessertenbuffet,
de prijs van het personeel schiet me even niet te binnen maar dit lag rond de 12 euro maar pp.
Ik denk dat je mss een verkeerde inschatting hebt gemaakt... je kan wel iets vinden voor rond de 20 euro, maar dat zal dan eerder voor een koud buffet zijn.
Nog veel succes alleszins!
|
|
Cindy
17-9-2011
|
29-3-2011 8:58:55
Bedankt voor jullie reacties ... dacht echt dat voor grote hoeveelheden de prijs net zou dalen. Bij vele traiteurs zitten de borden en bestek zelfs in de prijs. 8 euro pp x 250 is 2000 euro! Dat vind ik toch wat overdreven voor warmhouders, borden en bestek.
Nuja we gaan nog wat verder zoeken en anders zal het concept idd aangepast worden.
@Marjan; wat hebben jullie dan uiteindelijk als concept genomen?
Groetjes en aan jullie ook nog heel veel succes! :)
|
|
rafa
6-5-2011
|
29-3-2011 9:00:26
hei wij hebben nu wel bbq en betalen hier 15 euro per persoon ongeveer voor, en daar zitten het bestek en borden enzo ook in...dus die moeten wij al niet extra betalen, wel komt er boven op (maar dat kiezen wij zelf) ongeveer 500 euro voor de bediening en garcons ganse avond (vind ik nog meevallen, als ge het vergelijkt met andere garcons die je ook zou inhuren), uit welke regio ben jij als ik mag vragen, watn onze traitteur heeft ook een landenbuffet... tik maar eens in op google traitteur raf loos, dan kan je al eens zien, ik weet wel niet hoeveel hij hiervoor vraagt
|
|
marjan
16-7-2011
|
29-3-2011 12:55:13
wij hebben s'middags een receptie voor de collega's en de wat oudere mensen, dat is ietsje chiquer (een 23 eur pp personeel, hapjes, wijn en cava inbegrepen)..en dan hebben we vanaf 20u een wedding party..heel los met wat tapa's en borrelhapjes en dan om 23u komen ze nog met puntzakjes friet rond..
|
|
Véronique
31-7-2009
|
29-3-2011 18:06:28
20 euro p.p. is niet veel, hé... Alles inclusief...
Je zou ook in je gastenlijst misschien kunnen schrappen? 250 personen lijkt mij érg veel...
|
|
A.
23-7-2011
|
29-3-2011 21:46:04
Wij hebben 200 personen op onze lijst staan. Aangezien wij hartje zomer trouwen denken we dat verschillende koppels op vakantie zullen zijn. Ook wij willen dat onze gasten niks te kort komen en laten iedereen meegenieten van een BBQ met dessertbuffet..
Betalen 18 euro per persoon (dit is een prijs voor BBQ met 4 stukken vlees p.p. met groenten en salades, het personeel, gratis bakken, alles wordt vuil mee retour genomen, bestek en borden en dan 4 a 5 kleine dessertjes) De drank betalen we aan inkoop prijs bij de zaal (ook deze hebben we gratis)
|
|
Cindy
17-9-2011
|
29-3-2011 23:46:56
Rafa; wij zijn van Keerbergen en ons feest gaat door in Mechelen.
Info is welkom :)
Op zich willen we best wat meer geld voorzien voor het eten, maar in het buffet van 29euro dat ze ons voorstelde zat enorm veel variatie in. Mediteraans buffet waar 10 gerechtjes op staan, dan 3 pasta gerechten, 3 chinese gerechten, 10 verschillende sla'tjes en 14 verschillende desserts. Als ze zoveel kunnen maken voor 29 euro moeten ze toch ook iets kunnen maken voor 20euro? Maar ik ga er van uit dat ze daar wel een goeie reden voor hebben. Ben al dat zoekwerk stilaan beu aan het worden denk ik ;) Ben vooral verschoten van de extra kosten en dat je zelf niet voor personeel mag zorgen...
Oorspronkelijk wouden we graag iets in festival stijl, fritkraam, pizza ed. maar de zaal is daar niet geschikt voor ... dus kozen we voor de landen waar we graag naartoe gaan. BBQ past ook wel in festival stijl ... lijkt me inderdaad wel leuk!
Nogmaals bedankt voor de reacties :)
Succes!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|