Terug naar overzicht
Ik zou inderdaad ook eerder een corsage maken ipv een bloem die ze moeten vasthouden... Want dan sta je daar met de roos, een glaasje én dan nog een hapje proberen naar binnen te werken? Dat zou bij mij al niet zonder gesmos gebeuren Nadeel van een corsage (of gekochte opspeld-roos vb uit Casa) is het speldje. Sommige dames dragen misschien een fijne stof als bloes/jurk en dan kan een speld wel lelijke gaatjes maken. Een soort armbandje lijkt me dan ook wel een goede oplossing. Of maak gewoon mooie kaartjes met de roos op (of in roos-vorm) met de naam/nr van de tafel. En hang deze op aan een mooie kader met roosjes-'behang' op de achtergrond? Die achtergrond kan je mss ook laten terugkomen in vb de bedankjes of tafeldecoratie...
Hey, Ik had nog eens rond gevraagd ivm de stoelversiering voor de kerk hé! Wij gaan drie roosjes samen nemen met een elastiekje. Dan met een lint vastmaken aan de stoel. En dan met een ander lint een strik erom. We hebben dit geprobeerd met gewoon lint, maar dan hangt de strik niet zo mooi dus ik denk dat je dan best zo lint haalt met ijzerdraad in. Voor de tafels kan je bijvoorbeeld ook met de kleuren werken, dus mensen van één tafel krijgen rozen van dezelfde kleur. Dan op de tafel een bloempotje in die kleur waar ze dan de rozen in kunnen zetten... Maar dan kan dat pas na de receptie waarschijnlijk. Corsage is ook leuk! Misschien ipv speldje een magneetje gebruiken...
hallo geeft ze een gekleurden armband en die kleur dat terug laten komen op de tafel bijvoorbeeld door een lint in de zelfde kleur.