Terug naar overzicht
In Heist-op-den-Berg heb je wel een handtassenwinkel in de Bergstraat. Vlakbij den Bel&Bo, veel verschillend soorten, maten en kleuren...Schoenen kan je misschien ook bij Torfs halen of zo...
Kelly, Ik zou zeker voor platte schoenen gaan hoor! Een hakje is héél belastend voor de rug en als u mama haar voet omslaat krijgt ze een slag in die amper 7 weken geleden geopereerde rug! Na die 4 weken rusten zal ze toch nog wat voorzichtig moeten zijn denk ik. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en nu nog snel op schoenen jacht gaan. Jij kan inderdaad al eens rondkijken zodat je mama geen 10 winkels moet doen met die pijnlijke rug.(Torfs heeft een online site,daar kan je al eens zien of er iets tussen staat voordat je naar de winkel gaat)
Ik heb altijd gehoord dat het beste voor je rug een hak van 4 à 5 cm is, omdat de rug dan pas 'in balans' staat. Volledig platte schoenen is niet goed voor je ruggenwervel. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je gewoon bent van te dragen. Goede handtassenwinkels: Jama in Mortsel (statielei): hebben suuuuuperveel keuze, zeer vriendelijke madammen en ze dringen u niets op. Verschillende prijsklasses. In Wilrijk centrum (De Bist) heb je een handtassenwinkel op de hoek, recht tegenover klerenwinkel Apostrophe. In Antwerpen stad ken ik ook wel adresjes, maar weet niet of je dit al te ver vindt? vooral voor schoenen is daar een aanrader, al is de winkel op zich niet zo wauw, veel keuze en meestal niet duur. Succes en hopelijk wordt je mama snel beter!
hoi misschien ier in herentals paris londen maar is wel vrij duur mijn trouwschoenen komen daarvan ware de goedkoopste daar gewoon witte schoenen nu zacht ik juist in shoe discount reclame bladje juist de zelfde bijna voor 19euro terwijl de mijn 87euro kosten! dit was ff niet zo tof maarja de mijn zullen dan wel langer meegaan :-)
Kelly, Hoe gaat het met je mama? Zal het voor haar lukken zaterdag?
@ Gitte: o lief dat je er nog aan denkt! Ja het gaat wel gaan, ze heeft nog wel last in haar voeten, maar dat kan tot een half jaar duren omdat de zenuw zo hard geschadigd was. Maar echt "pijn" kan je het niet noemen. Ze heeft nu zelfs een schoen met een redelijk hoge hak gekocht, ze wou echt "elegant" voor den dag komen. Al een geluk dat er veel zitpauzes in den dag zijn.