Terug naar overzicht
Wij zitten met hetzelfde probleem. We wonen al 1,5jaar samen, en hebben dus alles al.Wij laten op onze uitnodiging gewoon het volgende zetten:Tip: EnvelopGrtjs en succes!
hallo sindy, wij hebben op onze uitnodigingen een envelop laten zetten en onze rekening nummer groetjes sofie
wij hebben als u ons iets wil schenken en kan u niets bedenken dan graag (envelopje)
Bij ons zal er het volgende staan: We hebben al potten en pannen, maar nog zoveel andere plannen. * envelopje * rek.nr.: ...-.......-..
wij nemen waarschijnlijk: Ons spaarvarken is nog maar een uitgemergeld dier, hem weer gezond maken doet ons veel plezier... Of zo iets in die aard :-) Groetjes
Wij ons staat: 'Bloemen passen niet in onze koffer, daarom vinden wij een centje des te toffer' Gevolgd door een een envelopje en een rekeningnummer. Groetjes, Ingrid
Wij gaan ook zo werken: 'wij zitten ruimschoots in onze spullen en hebben liever iets om ons spaarvarken mee te kunnen vullen...' of 'Mocht u ons met iets willen verrassen, dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen' groetjes Hannelore
Ik spreek natuurlijk niet uit ervaring maar wordt er niet meestal geld gegeven op een trouw zonder dat dit specifiek op een uitnodiging staat? Moest er niets op een uitnodiging staan zou ik toch geld geven aan het koppel kwestie van niets te geven waar ze toch niets mee zijn.
hoi wij gebruiken iets omtrent onze bouw wij zij dan juist aan onze bouw bezig dus: een kasteel hoeft het niet te zijn, een huisje is fijn willen jullie iets schenken mag je aan een envelopje denken
Op zich staat er bij ons niet veel tekst op de uitnodiging. Onderaan staat er enkel 'cadeautip' met een envelopje naast.
Ook bij ons: cadeautip: symbooltje van een envelopje en het rek.nr. Ik zou zeker dat rekeningnummer ook vermelden, hoor! Dan moeten de mensen geen groot bedrag in huis halen en moeten jullie daar ook niet op letten en terug naar de bank brengen. Wij hebben daar echt héél veel geld op gestort gekregen! Duizendén euro!
Bij ons staat: vrijblijvende cadeautip: een centje om ons huisje verder af te werken