Nu Online
Momenteel zijn er 332 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

surprise voor mensen na de mis

29-3-2011 13:02:34
Even jullie mening graag:

het 'bedankjesconcept' willen wij graag helemaal anders aanpakken.
Wij kunnen een ijskraapje huren (zo'n nostalgisch karretje op wielen en 'n afdakje) en willen graag aan iedereen die naar de misviering geweest is, een ijsje aanbieden (hoorntje met een bolletje naar keuze).

Een vriendin van me zou het ijs scheppen.

We hopen natuurlijk op prachtig weer en dan is dit volgens mij heel leuk voor de foto's enzo, maar ook voor de mensen een totale verrassing.
De viering is om 16u en daarna begint de receptie, maar we willen het volk niet onmiddellijk in de feestzaal, liefst wat tijd tussen zodat er familiefoto's kunnen genomen worden.
De feestzaal ligt op 10 à 15 min van de kerk, dus via die ijsjes denken we het volk wat tegen te kunnen houden...

In vergelijking met een 'bedankje' valt dit vrij goedkoop uit. (we gaan wel achteraf een foto opsturen naar de mensen van het avondfeest)

wat denk je?

Sofie
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 764

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik29-3-2011 13:04:43

Leuk idee. Doen!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-3-2011 13:22:13

Wordt meer en meer gedaan: doen!

Annelies
1-9-2012
 Meld misbruik29-3-2011 13:51:00

Zou ik zeker doen. Lijkt mij een leuk idee op voorwaarde dat het mooi weer is uiteraard :)

Julie
16-4-2011
 Meld misbruik29-3-2011 13:54:43

Super. Altijd lekker...

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik29-3-2011 16:14:10

Heel leuk! Een vriendin van me heeft dat ook gedaan en idd iedereen blijft "plakken" aan de kerk :-)

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik29-3-2011 18:06:12

vriendin van me had dat ook, en had een bonnetje bij het misboekje gestoken, waar op stond 'buiten wacht een verrassing...'

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik29-3-2011 19:50:37

Hey

Wij doen het ook zo. Ik ben dan ook een ijsliefhebber... ;-)

Groetjes!

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik29-3-2011 22:12:52

superleuk!

Mag ik vragen hoeveel dit ongeveer kost? Ik zie dit ook al helemaal zitten. Ik hoop natuurlijk ook op een stralend zonnetje. (Weet nog niet of ik mijn verloofde hiervan zou kunnen overtuigen...)
Hoe berekenen jullie hoeveel ijs je nodig hebt? Is het niet moeilijk in te schatten hoeveel mensen naar de kerk komen?

Sofie
6-8-2011
 Meld misbruik30-3-2011 8:09:15

Hoi,

Ja, is een beetje moeilijk in te schatten, maar dat heb je met de misboekjes ook hé, tzal een beetje gokken worden. We kijken eerst op de gastenlijst van wie we denken dat ze zullen komen en dan een deel van de parochie...

We bestellen dit bij een bakker. 1 liter ijs kost EUR 5,00. Uit een liter kun je 20 bolletjes halen (als 't kleintjes zijn) en ongeveer 15 bolletjes als het grotere bollen zijn dat je schept.

Voor de huur van het karretje moeten we nog informeren, het moment dat ik ging was het de zoon en hij moest het vragen aan zijn ma. Ik zal dit vanavod doen.
En gezien de vele positieve reacties zal ik dit ook bevestigen.

Idd, nog niet gedacht aan een bonnetje. Is mssn wel handig, nuja wij trouwen in een klein ieniemienie dorpje waar iedereen iedereen kent. Volgens mij zal daar wel niemand komen aanschuiven die er niets te zoeken heeft... nuja je weet nooit hé.

Merel
13-8-2011
 Meld misbruik30-3-2011 13:36:29

Wij nemen suikerspinnen :-) Het is goedkoper dan een ijsje en in mijn ogen veel lekkerder! Plus, onhandige die ik ben, zie ik het alweer gebeuren dat we in allerijl een chocoladevlek van mijn witte jurk mogen vegen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...