Terug naar overzicht
Leuk idee. Doen!
Wordt meer en meer gedaan: doen!
Zou ik zeker doen. Lijkt mij een leuk idee op voorwaarde dat het mooi weer is uiteraard :)
Super. Altijd lekker...
Heel leuk! Een vriendin van me heeft dat ook gedaan en idd iedereen blijft "plakken" aan de kerk :-)
vriendin van me had dat ook, en had een bonnetje bij het misboekje gestoken, waar op stond 'buiten wacht een verrassing...'
Hey Wij doen het ook zo. Ik ben dan ook een ijsliefhebber... ;-) Groetjes!
superleuk! Mag ik vragen hoeveel dit ongeveer kost? Ik zie dit ook al helemaal zitten. Ik hoop natuurlijk ook op een stralend zonnetje. (Weet nog niet of ik mijn verloofde hiervan zou kunnen overtuigen...) Hoe berekenen jullie hoeveel ijs je nodig hebt? Is het niet moeilijk in te schatten hoeveel mensen naar de kerk komen?
Hoi, Ja, is een beetje moeilijk in te schatten, maar dat heb je met de misboekjes ook hé, tzal een beetje gokken worden. We kijken eerst op de gastenlijst van wie we denken dat ze zullen komen en dan een deel van de parochie... We bestellen dit bij een bakker. 1 liter ijs kost EUR 5,00. Uit een liter kun je 20 bolletjes halen (als 't kleintjes zijn) en ongeveer 15 bolletjes als het grotere bollen zijn dat je schept. Voor de huur van het karretje moeten we nog informeren, het moment dat ik ging was het de zoon en hij moest het vragen aan zijn ma. Ik zal dit vanavod doen. En gezien de vele positieve reacties zal ik dit ook bevestigen. Idd, nog niet gedacht aan een bonnetje. Is mssn wel handig, nuja wij trouwen in een klein ieniemienie dorpje waar iedereen iedereen kent. Volgens mij zal daar wel niemand komen aanschuiven die er niets te zoeken heeft... nuja je weet nooit hé.
Wij nemen suikerspinnen :-) Het is goedkoper dan een ijsje en in mijn ogen veel lekkerder! Plus, onhandige die ik ben, zie ik het alweer gebeuren dat we in allerijl een chocoladevlek van mijn witte jurk mogen vegen...