Terug naar overzicht
Dit is bij mij net hetzelfde , blij dat ik niet alleen ben. Het belangrijkste staat vast, en de rest zijn allemaal kleine dingetjes en als ik die allemaal opsom heb ik precies nog heeeeeeeel veel werk voor de boeg. xxx
ok, ik ben ook blij dat ik niet alleen ben :) Ik begon alles op te schrijven en mijn lijst stopte precies niet. veel succes allesinds :) x
Hey, je mag je hier zeker niet in opjagen, want met nog 63 dagen op de teller hier, is het ook nog van dat! Er zijn sowieso zaken die je maar in de laatste maanden definitief kan rond krijgen en dan blijven er inderdaad veel van die dingen half-afgevinkt hangen. Om mezelf een beetje moed te geven op dat vlak heb ik een lijst gemaakt met zaken die volledig af zijn, zaken waarvoor ik niets kan doen tot een bepaalde datum en dan een lijst met dingen waarvoor we nog niets hebben gedaan. Het lucht op moet ik zeggen, want zo wordt die laatste toch een beetje korter . Succes!
sommige dingen kan je ook gewoon beter niet té lang op voorhand doen of afwerken...
Denk dat je super op planning bent.Wij hebben nog 94d op de teller en zitten ook met een reeks half half afgewerkte dingen omdat je gewoonweg niet alles maanden vooraf kan doen.
Bij ons is belangrijkste geregeld en dat is dat Wouter en ik beide aanwezig zullen zijn!
is normaal op zoveel dagen! Dat hadden wij hier in begin ook en zelfs nu bij sommige zaken nog!!
hehe, soms denk ik ook, nog zo veel werk maar eigenlijk valt het allemaal wel mee hoor... de belangrijke dingen staan vast, de rest is maar afwerking bedenk ik dan. nog veel plezier en succes!