Nu Online
Momenteel zijn er 322 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alles half en half, nooit afgewerkt

29-3-2011 15:36:41
Met nog maar 198 dagen op de teller, heb ik eens alles overlopen en een checklist gemaakt.
Het valt mij op dat alles, maar dan ook alles half en half is. Ik heb het gevoel dat alles al vaststaat, maar dan toch weer niets gedaan is:
Stadhuis: datum en uur staat vast, nog eens terug gaan voor de aangifte
Kerk: 1e bezoek gedaan, maar misboekje moet nog af en dan op 2e bezoek gaan
Zaal: staat vast, datum geboekt, nog terug gaan voor een voorschot en proef-eten
fotograaf: voorschot is betaald, maar locatie voor foto's moet ik nog vinden
Dj: we hebben één gevonden, maar we moeten nog eens afspreken om alles te regelen
Vervoer: oldtimer voor ons is beslist, ook nog eens afspreken om hem te gaan bekijken en voorschot geven
13 april afspraak om een contract te tekenen voor 4 mercedessen voor de ouders etc.
Uitnodigingen: weten we al bij welke drukker, maar nog geen uitnodiging samengesteld of gekozen.
make-up en kaspel: mensen gevonden, maar nog proef doen en prijzen duidelijker vragen

enzo gaat het lijstje nog ellenlang door en het is voor alles half en half...
Ik ben bang dat we te traag vooruit gaan, dat we met teveel zijn begonnen en niets afwerken.
Is dit bij jullie ook zo?
groetjes

Nathalie
14-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 559

Kenza
17-9-2011
 Meld misbruik29-3-2011 15:44:20

Dit is bij mij net hetzelfde , blij dat ik niet alleen ben.
Het belangrijkste staat vast, en de rest zijn allemaal kleine dingetjes en als ik die allemaal opsom heb ik precies nog heeeeeeeel veel werk voor de boeg.

xxx

Nathalie
14-10-2011
 Meld misbruik29-3-2011 15:52:13

ok, ik ben ook blij dat ik niet alleen ben :)
Ik begon alles op te schrijven en mijn lijst stopte precies niet.
veel succes allesinds :)
x

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik29-3-2011 16:50:23

Hey, je mag je hier zeker niet in opjagen, want met nog 63 dagen op de teller hier, is het ook nog van dat! Er zijn sowieso zaken die je maar in de laatste maanden definitief kan rond krijgen en dan blijven er inderdaad veel van die dingen half-afgevinkt hangen. Om mezelf een beetje moed te geven op dat vlak heb ik een lijst gemaakt met zaken die volledig af zijn, zaken waarvoor ik niets kan doen tot een bepaalde datum en dan een lijst met dingen waarvoor we nog niets hebben gedaan. Het lucht op moet ik zeggen, want zo wordt die laatste toch een beetje korter .

Succes!

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik29-3-2011 17:57:00

sommige dingen kan je ook gewoon beter niet té lang op voorhand doen of afwerken...

Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik29-3-2011 19:57:08

Denk dat je super op planning bent.
Wij hebben nog 94d op de teller en zitten ook met een reeks half half afgewerkte dingen omdat je gewoonweg niet alles maanden vooraf kan doen.

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik29-3-2011 20:02:00

Bij ons is belangrijkste geregeld en dat is dat Wouter en ik beide aanwezig zullen zijn!

evy
18-6-2011
 Meld misbruik29-3-2011 21:18:23

is normaal op zoveel dagen! Dat hadden wij hier in begin ook en zelfs nu bij sommige zaken nog!!

Els
5-8-2011
 Meld misbruik30-3-2011 15:07:42

hehe,
soms denk ik ook, nog zo veel werk maar eigenlijk valt het allemaal wel mee hoor...
de belangrijke dingen staan vast, de rest is maar afwerking bedenk ik dan.

nog veel plezier en succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...