TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Linda
24-8-2012
|
30-3-2011 9:49:10
niemand iets recents ?
|
|
Sofie
6-5-2011
|
30-3-2011 12:58:00
Hey Linda, Wij zijn al eens gaan eten in het Braemhof en ik vond het echt niet goed en dan heb ik het niet alleen over het eten. De bediening was ronduit slecht, onbeleefd en ze wisten totaal niet wat ze naar de tafel brachten. Je kreeg hapjes en als je vroeg wat het was moesten ze het eens navragen (dat op zich is geen probleem) maar als je dan niemand meer terug ziet aan je tafel om je te zeggen wat het effectief was ja dat vind ik niet kunnen. Ik ken ook iemand die daar zijn trouwfeest gedaan heeft en die was ook niet echt super tevreden. Van het Carelshof heb ik ook gehoord dat het verouderd is maar hoe de bediening daar is, dat weet ik niet. Wij trouwen in Kasteel Sanderling in De Pinte, ik kan je het alleen maar aanraden, de bediening is heel professioneel en ze zijn altijd vriendelijk en staan je bij met raad en daad. Nog veel succes met je zoektocht naar een zaal Groetjes Sofie
|
|
Cynthia
22-5-2010
|
1-4-2011 8:43:30
Hey Linda, Ik heb je bericht goed ontvangen, maar wil je meer info geven. Kan je je mailadres es doorgeven, dan kan ik jou de info opsturen. Groetjes Cynthia (getrouwd in Carelshof op 22 mai 2010 en het was een SUPER ervaring).
|
|
Michel
|
8-4-2011 10:09:43
Beste Linda,
Wat volgt is neutraal bedoeld, maar wel proefondervindelijk.
Als gast was ik reeds in zowel het Carelshof en het Braemhof.
Als dj draaide ik ook reeds op vernoemde locaties.
Dat het Carelshof verouderd zou zijn, is een understatement; van buitenaf oogt het weliswaar lieflijk, maar eens binnen tref je een gebouw met potentieel, doch dat dringend dient gerenoveerd. De bediening was er héél koel en afstandelijk.
De vaste dj-installatie is voor een kwalitatief dansfeest onbruikbaar, hooguit geschikt voor een scouts/girofuif.
Het Braemhof daarentegen, is een klassezaak : lekker eten, goede bediening, droomlocatie (zowel binnen als buiten) en zeer interessante mogelijkhedenqua menu's en drankenforfaits.
Het Braemhof laat U vrij in de keuze van een dj, en ingeval U erom vraagt, wordt een keuzemogelijkheid van hun twee huisdj's gedaan.
Of een feest super en onvergetelijk zal worden, hangt van veel factoren af.
Niet iedereen heeft dezelfde prioriteiten.
Véél succes!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|