Terug naar overzicht
Onze pastoor wilde dat ook zo een weekend maar wij doen dat niet je bent er vrij in. Als je daar echt zin in hebt kan je het ergens anders doen maar is niet aan te raden ... :-)
bij ons noemen ze dat 'verloofdenontmoeting', is één dagje en dat wrodt georganiseerd door mensen die meewerken in de parochei.'t schijnt dat dat wel tof is, en je gaat dan langs de kraamkliniek in't ziekenhuis enzo (bij ons is dat in't ziekenhuis te doen)ik kijk er toch al naar uit .. mijn vriendin gaat daar ook al naartoe, dus 't ga wel tof zijn.groetjesMIeke13/05/06
Hey,wij gaan ook onze foto verwerken op de uitnodiging, maar we hebben nog niet veel ideetjes. Kan je de jouwe eens doormailen aub?Groetjes,LieveLdeduytschaever@hotmail.com
Beste Celine,Wij hebben ook onze foto verwerkt in een klavertje 4, heel mooi (ze zijn juist af de uitnodigingen, gaan deze morgen op de post !). De tekst binnen in de kaart is: "wij trouwen...en nodigigen jullie uit om deze heugelijke dag met ons te delen" in de linkerbovenhoek staat dan "om zolaat in het stadhuis van daar"Als je nog info wil, of je wil dat ik er eentje opstuur (heb er namelijk 200 'verkeerde - lees: met schrijffout')Groetjes, Ingrid27/05/06mobouckingrid@hotmail.com
Ik zoek een woordeen heel nieuw woordeen woord dat niemand kenteen woord dat zegt dat jij de liefste bent.
"The greatest thing you'll ever learnis to love and be loved in return" - Nathalie Coleof"You don't marry someone you can live withYou marry the person who you cannot live without"Die vind ik niet té soft maar wel écht en raar ... zo'n dingen klinken altijd beter in het Engels vind ik :-)