Terug naar overzicht
kijk eens bij "die ziet " wij hebben daar ons vervoer gehuurd heel origineel een zeer aangenaam van prijs
Een tuk tuk (ook wel toektoek genoemd) of misschien een bakfiets, origineel maar helaas zijn de afstanden voor ons te groot om die daarmee af te leggen.Wij hebben een vw splitbusje gehuurd. Veel succes
Een tuk tuk (ook wel toektoek genoemd) of misschien een bakfiets, origineel maar helaas zijn de afstanden voor ons te groot om die daarmee af te leggen.Wij hebben een vw splitbusje gehuurd.
Veel succes
taxifietsen zijn ook heel leuk. Maar de afstand mag natuurlijk niet te groot zijn en je moet toch ook een beetje geluk hebben met het weer..
Inderdaad Lien, een bakfiets lijkt mij ook kei leuk! Heb dit eens gezien, de bruid in de bak en de bruidegom maar trappen =D Helaas zijn onze afstanden ook te groot
Dagmar, jammer maar de site van die ziet werkt niet, ze zijn aan de site aan het werken.
een riksja fiets... ook heel leuk (variatie van bakfiets.) maar idd dan mag de afstand niet te ver zijn, tuk tuk is ook heel leuk... of zo een klein golfkarreke...
Een motor met zo een zijspan. Een vriendin van me is zo in september getrouwd en was zeer mooi...
Hebben jullie een soort thema? Wij gebruiken Amerika en hebben dus een ... amerikaanse schoolbus gehuurd :-) bruidsparadijs.be, daar moet je eens op kijken, verschillende soorten auto's, busjes... grtjs
Wij hadden een huifkar: superrelaxed! Kan ik iedereen aanraden! Maar dan moeten de afstanden het natuurlijk toelaten...
Wij hebben voor ons een hummer besteld.
bij ons zijn het cabrio's, chance dat we veel mensen kennen die cabrio's hebben, dermee moeten we die kost al niet maken :) succes bij jullie zoektocht!
Bij ons wordt het een limousine, dit krijgen we gratis van de zaal omdat we boven een bepaald budget zitten :) We hadden eerst het gedacht om een vriend te vragen om met zijn mustang cabrio ons te rijden, maar de limo was een leuk cadeau en dan kunnen de getuigen ook meerijden. :)