Terug naar overzicht
Het Parkhotel in Lokeren heeft een zeer goede naam! Ik ben er zelf nog niet gaan eten, maar heb er alleen nog maar positieve verhalen over gehoord... :-) Schijnt erg lekker en chique te zijn...Ben er trouwens vorige week voorbijgereden. Het was donker en het gebouw was verlicht... Vond het echt supermooi en stijlvol!!!
Sorry voor de lege post.Ik ben er zelf nog niet gaan eten, maar het Parkhotel in Lokeren heeft echt een heel goede naam. Ik heb er alleen nog maar positieve verhalen over gehoord. Het schijnt er erg lekker, stijlvol en chique te zijn...Ik ben er vorige week voorbijgereden. Het was donker en het gebouw was verlicht... Vond het er echt prachtig uitzien!Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt :-)
mijn beste vriendin is er getrouwd. het eten was heel lekker, alleen vond ik de zaal niet gezellig en bovendien rook ze een beetje muf.
Hallo,Mijn schoonbroer en schoonzus zijn daar enkele jaren geleden getrouwd, het was fantastisch! De zaal is prachtig, het eten lekker en de DJ krijgt de mensen al mee nog voor het dessert opgegeten is!!
Tina,Wij zouden volgend jaar ook eventueel willen trouwen in het Parkhotel. Hoe is jullie feest verlopen en wat vonden jullie van de zaal?alvast bedankt voor je antwoord.mvgr,Wendy en Günter