Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kind betrekken in misboekje

29-3-2011 22:26:20
Hey,

een klein vraagje...betrekken jullie, jullie kind/kinderen bij de misviering? Ik bedoel hiermee in de teksten van het misboekje?
Ons zoontje zal in september dan 19 maanden zijn....dus van voorlezen of zo totaal nog geen sprake maar verwerken jullie jullie kind in de teksten?
Zo ja bij welke dan? en hoe?

Graag een beetje raad!

Merciekes hé

AN
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 926

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik30-3-2011 20:38:33

Bij de verwelkoming vertel ik kort hoe we elkaar leerden kennen en hoe ons leven samen er tot hiertoe uitzag. Hierin zeg ik ook een klein stukje over onze kinderen, dat zij de mooiste verwezelijking zijn van onze liefde en dat we nu met ons huwelijk aan het tweede hoogtepunt zijn gekomen.

Ons zoontje (3 jaar) brengt onze ringen en bij het buitengaan, delen onze 2 kindjes mee de snoepzakjes uit aan de kindjes die er zijn.

annabel
2-8-2014
 Meld misbruik24-2-2014 11:54:50

wij hebben deze tekst verzonnen en ergens op de geschikte plaats in het boekje geplakt. hij is dan pas 3 jaar geworden

Toewijding aan louis

Lieve Louis,

Toen we hoorden dat we in blijde verwachting waren,

voelden we ons trots en onzeker tegelijk

Toen we je naam kozen, kozen we voor een sterke naam, ‘Strijder’

Het zou zonder dat we het wisten iets zijn dat je typeerde.

Toen je geboren werd was je prachtig en volmaakt,

mooier dan we ooit hadden mogen dromen.

Vanaf toen maakte je ons geluk compleet. Daarom willen we ook jou vandaag bedanken dat je ons kind mag zijn. We zijn trots dat we je mogen opvoeden en je zien opgroeien.

Elke dag opnieuw vul je het huis met jou levendige energie die nooit lijkt te stoppen.

Elke dag opnieuw laat je ons even stilstaan bij het leven, ons gezin waarop we zo fier zijn.

Dank je wel Louis voor al je liefde, knuffels, kusjes en je stralende glimlach van elke dag.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...