Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goedkope jurken

29-3-2011 23:00:17
hallo allemaal,
Ik wil deze site alvast met jullie delen,omdat ik er echt schitterende jurken in terugvind voor niet veel geld.
Voor suite,avondjurken,....er staan zelf trouwjurken op
Helaas heb ik deze site een beetje te laat gekregen van een vriendin want anders zou ik er me wel een jurkje bestellen voor de trouw van mijn broertje.
Helaas vind ik de levertijd die er bij sommige jurken staat een beetje te lang.Dus voor iemand die nog een jurk zoekt en eventjes tijd heeft zekers een kijken op http://www.tidebuy.com
groetjes

Inge
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1467

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik29-3-2011 23:09:48

Kzie dat je er zelf ook juwelen en andere dingen kan kopen

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik30-3-2011 12:49:31

Amaaaaaaaaai,
Ben net eens gaan kijken op die site, wel heeeeeeeeel goedkoop hé.
Ik vraag me enkel af waar dan het grote prijsverschil zit. Ik denk dat zo'n site voor de durvers onder ons is. Bedenk wel dat je het niet eens kan passen om te zien hoe je er mee staat, maar als je echt perfect weet wat je wil, ga ervoor, zou ik zeggen.
Voor ons bruidsmeisje heb ik dan weer wel mooie dingen gezien (bij de flower-girls).
Wel een aanrader om eens deze site te bekijken.
Groetjes,
Cindy

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik30-3-2011 13:29:40

Voor zover ik het kan zien, zit het prijsverschil in het feit dat het een Chinese groothandel (wholesale) is waar je in principe niet zomaar 1 enkel model in 1 enkele maat kan bestellen, hetgeen je als kleinhandelaar eigenlijk ook niet doet, tenzij voor een eerste bestelling om kwaliteit te controleren. Maar als die goed is, bestel je meestal meerdere maten van bepaalde modellen. Er bestaan nogal wat gelijkaardige sites op internet maar er zijn er niet veel die ook aan particulieren (willen) verkopen omdat particulieren geen grote hoeveel heden bestellen... Het transport is trouwens gratis voor de V.S. maar of dat ook voor Europa geldt ?...

Sarah
1-6-2012
 Meld misbruik30-3-2011 17:33:19

Ik betwijfel het toch. Als je die jurken ziet staan er ook op die perfect lijken op die van Maggie Sottero. Het model die het showt is ook identiek. Alleen de prijs is /10. Verdacht.
Heeft er al iemand ervaring met deze site...

heidi

Meld misbruik30-3-2011 18:43:20

waarom zou het niet kunnen, tegenwoordig koop je in die landen via internet juist dezelfde gsm als hier alleen betaal je zoveel minder omdat er geen naam op staat... die landen zijn ook bekend om hun namaak, maar daarom niet minder van kwaliteit...

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik30-3-2011 20:33:17

ik zou het ook niet vertrouwen ze, de bruidsjurken zien er veel te sjiek uit om aan zo een lage prijs te verkopen... Ik denk dat de kwaliteit ni dezelfde zal zijn als de voorbeelden op de foto, en je kan niet passen ook hé...

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik31-3-2011 0:08:31

Ik zou eens aan die vriendin moeten vragen of zij er al besteld heeft,anders is hij denk ik wel betrouwbaar.Zelf ga ik er nu niets bestellen want mijn broer trouwt al 14mei dus te krap

Sarah
1-6-2012
 Meld misbruik31-3-2011 19:13:11

Vraag maar ben toch wel benieuwd...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...