Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Tina: hawaii-reis

10-4-2006 15:29:25
Dag Tina

Mag ik even vragen waarom jullie reis naar Hawaii tegenviel? Welke eilanden hebben jullie bezocht en met welke TO? Hoe zag jullie reis er een beetje uit?

Wij hebben nu een programma vna een Belg die daar woont en reizen maakt voor Belgen naar Hawaii en ik moet zeggen het ziet er wel heel verleidelijk uit. Maar we kennnen niemand die daar geweest is vandaar dat ik wat meer uitleg vraag.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 516

Tina

Meld misbruik10-4-2006 15:52:31

hallo,

Wij nemen altijd enkel een vliegticket en boeken hotels via internet (google). Ik had het me veel tropischer voorgesteld. We zaten op Kaoua en zo. Op zich is het wel leuk hoor maar ik had er meer van verwacht. Ik ben zot van Latijns Amerika en Caraïben en de sfeer van Cuba dan oa kan je echt niet vergelijken. Hawai is westelijker en minder "warm". Wil je echt witte stranden zien dan zijn er iets goedkopere bestemmingen want hawai is duur (vonden wij) maar ja welke land niet in Amerika ? Azië is dan weer goedkoop en heel tropisch maar heel sereen en rustig. Ni lees ik dat je een programma gaat volgen via een beld dat is misschien wel verlijdelijk maar ik bedoiel dat ik er zeker nooit gewoon een hotel zou boeken. Als hij jou de streek en hoogtepunten kan laten zien is dat wel goed want zij weten meer dan de hotels en reisboeken uiteindelijk. Wij doen dat overal, in Cuba hebben wij een Cubaanse vriend die ons Havana eens vanbinnen en vanbuiten gaat leren kennen en op die mannier is het wel aangenaam.
Dus als je het zo ziet en niet enkel zonnen en eten en drinken op een wit strandje ( want dan is de di-omicicaanse stukken goedkoper )dan zou ik het doen.
Hoewel ... Zuid-AZfrika ook de max hé ... heeft een veel rijkelijker verleden maar helaas nog niet geweest. Veel reisplezier !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...