Terug naar overzicht
hallo,Wij nemen altijd enkel een vliegticket en boeken hotels via internet (google). Ik had het me veel tropischer voorgesteld. We zaten op Kaoua en zo. Op zich is het wel leuk hoor maar ik had er meer van verwacht. Ik ben zot van Latijns Amerika en Caraïben en de sfeer van Cuba dan oa kan je echt niet vergelijken. Hawai is westelijker en minder "warm". Wil je echt witte stranden zien dan zijn er iets goedkopere bestemmingen want hawai is duur (vonden wij) maar ja welke land niet in Amerika ? Azië is dan weer goedkoop en heel tropisch maar heel sereen en rustig. Ni lees ik dat je een programma gaat volgen via een beld dat is misschien wel verlijdelijk maar ik bedoiel dat ik er zeker nooit gewoon een hotel zou boeken. Als hij jou de streek en hoogtepunten kan laten zien is dat wel goed want zij weten meer dan de hotels en reisboeken uiteindelijk. Wij doen dat overal, in Cuba hebben wij een Cubaanse vriend die ons Havana eens vanbinnen en vanbuiten gaat leren kennen en op die mannier is het wel aangenaam.Dus als je het zo ziet en niet enkel zonnen en eten en drinken op een wit strandje ( want dan is de di-omicicaanse stukken goedkoper )dan zou ik het doen.Hoewel ... Zuid-AZfrika ook de max hé ... heeft een veel rijkelijker verleden maar helaas nog niet geweest. Veel reisplezier !