TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veerle
23-9-2006
|
10-4-2006 17:06:26
Hoi,
Wat ga je juist doen met je haar? lussen, knotjes, ... als je lusjes neemt is het soms mooi om er stukjes van de stof van je kleed, ook in lusjes mee tussen te doen! Ook rozenblaadjes zijn mooi. Vraag eens raad aan je kapster, die heeft normaal gezien daar meer zicht op! Ik zelf ga pareltjes in dezelfde kleur als m'n kleed in men kapsel doen!
groetjes Veerle 23/09/06
|
|
Lindsay
6-5-2006
|
10-4-2006 17:55:17
Ik ga ook voor kleine fijne ivoren pareltjes.
Heb ze bij Veritas gekocht. Het zijn pareltjes die je openplooit. Je steekt er een lok tussen en plooit ze terug dicht. Het was echt heel mooi! En ze passen perfect bij mijn collier: 5 straslaagjes met fijne pareltjes in.
Groetjes, Lindsay 06/05/06
|
|
soetje
16-9-2006
|
10-4-2006 19:31:33
Hoi tina,
Ik weet ook nog niet precies wat ik met mijn haar ga doen, maar kijk eens op www.dressedbyjill.nl . Daar heb je een online shop waar je alle soorten speldjes, tiara's, sluiers, hoeden enz. kan kopen en er staan ook steeds links bij naar trouwkapsels (voor kort haar, lang, gevlochten, opgestoken,...) t is écht wel eens de moeite. Mijn enige probleem is dat ze zovéél keuze hebben, dat ik er niet uit geraak...xxxxgroetjes en succes
|
|
Eva
2-6-2006
|
10-4-2006 20:22:20
Hoi Tina,
Ik ga waarschijnlijk niets in mijn haar doen, wel opsteken natuurlijk, maar geen versiering of dergelijke. Mijn kapper vond dat ook het mooiste zonder.
Groetjes, Eva
|
|
Lynn
27-5-2006
|
11-4-2006 11:01:27
Lindsey,
Kan je eens wat meer uitleg geven over die pareltjes die je openvouwt? Ik ben ook al bij veritas geweest en heb dat niet gezien. Ze hadden wel zo zwarte klipjes met daarin een steentje en daartussen kon je een lok steken en toeklikken...maar dat was eerder voor kindjes bedoeld denk ik want stond tussen kinderspeldjes...
In welke Veritas ben je geweest?
Groetjes
Lynn
|
|
Lindsay
6-5-2006
|
11-4-2006 12:15:32
Ik heb ze gekocht in de Veritas in Oostende, toen ik een dagje aan zee was.
Ze zitten in een plastic zakje, ong. 12 stuks denk ik. Ze kosten ocharme 2,95 EUR.
In het zakje zou je zeggen dat het er misschien wat simpel uitziet, maar als je het in je haar doet is het echt prachtig.
Het zijn gewone kleine pareltjes zonder klipjes of eender wat aan. Ze zitten opengeplooid in het zakje.
Hopelijk ben je hier wat mee en vind je ze nog...
Groetjes, Lindsay
|
|
Lindsay
6-5-2006
|
11-4-2006 12:15:36
Ik heb ze gekocht in de Veritas in Oostende, toen ik een dagje aan zee was.
Ze zitten in een plastic zakje, ong. 12 stuks denk ik. Ze kosten ocharme 2,95 EUR.
In het zakje zou je zeggen dat het er misschien wat simpel uitziet, maar als je het in je haar doet is het echt prachtig.
Het zijn gewone kleine pareltjes zonder klipjes of eender wat aan. Ze zitten opengeplooid in het zakje.
Hopelijk ben je hier wat mee en vind je ze nog...
Groetjes, Lindsay
|
|
An
13-8-2005
|
17-4-2006 10:07:09
Hoi Tina, Ik had stukjes stof van mijn kleed verwerkt in mijn haren. k Vond het mooi. Je moet het maar een vragen aan je kapster. Mijn kapster deed dat regelmatig. Groetjes en veel succes! An 13-08-05
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|