TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emily
26-5-2012
|
30-3-2011 10:48:05
superschattig! Idd een teken dat de mannen er toch meer mee bezig zijn dan ze (willen) doen uitschijnen ;) Ik heb altijd de idee dat je er als meisje/vrouw een beeld van hebt hoe je droomfeest er moet uitzien en dat dat bij mannen minder is, tot ik iets voorleg aan mijn verloofde dat hij absoluuuuut niet of zéker wel wil, dan wordt het weer duidelijk dat hij dat toch ook (al is het in mindere mate) heeft! Ik had er eigenlijk niet bij stilgestaan om elkaar ook een cadeau te geven.... Alle chance heb ik nog veel tijd om iets te bedenken :-)
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
30-3-2011 10:48:49
Haha, wel grappig, én lief tegelijk!
|
|
frida
6-2-2010
|
30-3-2011 11:04:05
lief van jou ventje!!!!!!!!!!!
|
|
Cindy
5-5-2012
|
30-3-2011 11:56:42
Hahaha!
Weer typisch zo'n mannendingen!
Echt superlief van hem. En ja, ook zij stressen. Die van mij zat er namelijk enorm mee in dat ik in een superklassiek wit kleed zou trouwen en dat hij dan in een superklassiek kostuum naast mij zou moeten staan. Gelukkig kies ik voor kleur en modern. Dus mag hij dan gerust in een meer sportievere kostuum komen. Zijn (supermoderne) zus gaat hem ten gepaste tijde meenemen voor zijn kleren, dus ben ik ook gerust dat het mooi gaat zijn.
En over de gastenlijst is hij er ook nog niet uit. Dus ja, ook mannen hebben voorhuwelijkse stress!
Groetjes,
Cindy
|
|
Celesta
22-10-2011
|
30-3-2011 12:41:01
Mijn ventje wet ook altijd heel goed wat hij wil hoor... gelukkig komt dat heel erg overeen met wat ik zou willen en is het dus niet zo moeilijk. Hij vindt dan ook alles wel ok. In zijn woorden "Als gij da regelt, kan da alleen ma perfect zijn hé! Dus ge doet maar, ik hoor het wel als ge mijn mening nodig hebt..."
Zeer handig dus... kan ik lekker mijn zin doen en dan gewoon overal eens mening over vragen en tot nu toe waren al mijn ideetjes goedgekeurd.
Het enige waar hij zijn veto rond stelde was de ring. Hij wil een zwarte trouwring... Heb dus twee bij elkaar passende zwarte trouwringen gevonden in Amerika de zijne heel eenvoudig en de mijne eigenlijk ook, maar met een klein zwart steentje erin. (materiaal van de ringen: titanium dat via een chemische behandeling bijna volledig is doorgekleurd en dus bij een eventueel krasje gaan zilverkleurtje doorlaat)
Groetjes,
Celesta
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
30-3-2011 13:00:13
Oh keileuk! :)
Mannen zijn er inderdaad meer mee bezig dan we denken! Ik weet nog dat toen we net verloofd waren hij aan mij vroeg hoe ik ons trouwfeest zag. Ik zei toen dat ik wel een idee had maar dat ik hem niet wou beïnvloeden. We hebben toen allebei een sfeerbord gemaakt met allemaal fotootjes van dingen die we mooi vonden (locatie, trouwkledij, bloemen, uitnodiging, viering, decoratie,...). Bleek dus dat we allebei een romantisch tuinfeest wouden. Toen moesten we nog een locatie vinden die in dat concept paste. Ik vond het zo leuk dat mijn ventje op elk vrij moment bezig was met het internet af te schuimen op zoek naar een leuke locatie voor ons feest. Hij was er echt superhard mee bezig en dat vond ik zo lief om te zien! Ondertussen hebben we al heel wat vastliggen (locatie, DJ, vervoer, ceremoniemeester, 2 live-bands, fotograaf, videograaf) en nu is hij er minder mee bezig. Meestal is het zo dat ik zoek en het dan aan hem voorleg en vraag of hij het wel goed vindt. Hij zegt bijna altijd "ja" (behalve als ik weer verliefd word op iets veel te duur :)) wat ik wel leuk vind omdat het dan naar mijn zin is maar soms droom ik dan dat hij zegt: "ik heb daar ook al voor zitten kijken" en dat hij mij dan iets toont dat nog 10 keer beter is :) Maar als hij dan 's avonds voor we gaan slapen in bed stilletjes zegt: "engel, ik ben zo blij dat ik met jou mag trouwen" dan weet ik weer dat hij er eigenlijk net zo mee bezig is als ik :)
Het zijn toch lieverds he :)
|
|
jill
30-6-2012
|
30-3-2011 13:45:54
@nathalie, waar is jou locatie, want een romantisch tuinfeest is iets wat ik ook graag zou willen doen, maar het lijkt mij dat daar wel een prijskaartje aan vasthangt niet?
|
|
Kendra
21-5-2011
|
30-3-2011 13:50:36
Zo schattig :D
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
|
|
mieke
7-7-2012
|
31-3-2011 11:30:49
Ooo, wel lief hé:-)
Ik heb ook geen idee wat ik hem zou geven maar nog wat tijd hé:-)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|