Terug naar overzicht
ik denk dat het wel zal meevallen hoor. Wij hebben regelmatig een (familie) diner , zijn dan met 22( ter doest dan wel ). één grote tafel hé :-), is wel zodat je moeilijk met iedereen een praatje kan doen aan de tafel, maar dat zal voor of na het eten wel kunnen.
Hey Britt. We hebben de communie van onze dochter gedaan in de grote stove (groep van 20 pers) en we hebben hiervoor het klein zaaltje boven de grote feestzaal gebruikt. Zo zit je toch wat apart!
Hey Peggy & Rebecca ( nog es ) Bedankt voor jullie reactie. Wel ik had in de Grote Stove gedacht aan 3 tafels van 8, vriend zijn familie, mijn familie en dan nog eens onze vrienden aan elk een tafel. Wat betreft het klein zaaltje boven, dat leek ons idd ook een optie maar aangezien we in juli trouwen willen we graag buiten aperitieven, alsook wordt de optie open gehouden om ook buiten te eten. Hangt volledig van onze Belgische zon af. En als we boven zouden gaan zitten, valt die optie weg. Aangezien het niet in het weekend is, zal er wel niet zoveel volk gaan eten zeker ...