Terug naar overzicht
Ik heb op de Site van de Hema een fotoboek gemaakt met allemaal foto's van ons tweetjes.In het fotoboek heb ik 101 redenen waarom ik met hem wil trouwen vermeld. Heel mooi geworden! Groetjes,Shirley
dat is een tof idee!!
Ik zou dat ook nog willen doen maar weet niet of ik er voldoende tijd voor ga hebben ..
Ik had hem in één avond klaar en binnen 10 dagen binnen.
Ik maak een boek met 365 reden waarom ik van hem hou en feur dit op met foto's (van ons) die bij de redenen passen.
dat is ook heel leuk Evelien!
Ik geef een flesje parfum. Ik ga zijn moeder dat op de ochtend laten geven zodat hij het kan aandoen. En altijd als hij dit geurtje gaat ophebben, zullen we terug denken aan onze dag. Het gaat dezelfde parfum zijn dat hij had toen we nog maar net samen waren en ik vond hem zo goed ruiken :-)
waw zo een super idee, maar hoe komen jullie aan zoveel ideeën waarom je met heb wil trouwen! Ik kan er ook wel veel verzinnen maar 365....mhm dat lukt me toch niet vrees ik, zou wel leuk zijn om het klaar te leggen zodat hij het 's ochtends vind voor hij naar mij moet komen....
Hoe kom je in godsnaam zo snel op 101 redenen .. Laat staan 365 :) Kan er veel bedenken hoor maar dat zijn er wel érg veel ..
@ Kim: is niet zo heel moeilijk hoor, als je hulp nodig hebt moet je me maar privé berichtje sturen met je mailadres
Gewoon even een bestandje op je pc maken en rustig beginnen typen. Denk aan die kleine dingen die hij doet die je doen smelten en misschien ook dingen die hij deed helemaal in het begin om je hart te winnen. Je zal schrikken hoeveel je er kan vinden zonder echt heel veel na te moeten denken.
geef bij google maar eens in 101 redenen waarom ik van je hou, daar haal je inspiratie genoeg hihi
ik geef mijn vriend een saunabezoek cadeau, zo een champagne-ontbijt, de dag voor ons huwelijk, dan heb ik er zelf ook nog iets aan é :)
Mijn ventje krijgt een lingerieshoot van mij cadeau! 5 mei is het zover, spannend!!!
Ik heb veel gehad aan de liefde is teksten om aan 101 te komen ;)
Ik ben ook een fotoboekje aan het maken met 101 redenen waarom ik van hem hou. Ik heb daar niet alleen de positieve dingen instaan, maar ook de dingen waar ik mij soms aan erger zoals bv 'omdat je altijd je sokken laat rondslingeren'. Je bent echt sneller aan 101 redenen dan je denkt.