Terug naar overzicht
Yep, hier ook van dat geweest! Vorig jaar hysterectomie gehad. Alles hangt natuurlijk af van hoe je lichaam over het algemeen revalideert, kan sterk afhankelijk zijn van persoon tot persoon. Ikzelf ben een snelle hersteller en was na 5 weken al helemaal de oude. Ben zelfs al op kort reisje naar Parijs geweest na 5 weken. Ik ging nu wel niet de trappen van de eifeltoren beklimmen, maar echt, ik denk dat je zeker al zeer veel gaat kunnen doen na 6 weken. Hou de moed erin. Groetjes Cindy
Dat is inderdaad wel een tegenvaller, maar je gezondheid voor alles hé meid! Ikzelf heb het nog niet voorgehad, maar ik ken wel mensen die die operatie hebben ondergaan. Meestal waren ze na 4 tot 6 weken weer de oude, dus het zal allemaal wel lukken. Alleszins het allerbeste met je operatie!!
Wat een tegenvaller voor je.. maar kop op hé, als je na de 'revalidatie' nog een maand te gaan hebt, lukt het je wel! En voor regelingen via computer of telefoon hoef je niet zo'n zware inspanningen te doen hé. Je bruidegom een beetje taakjes geven ;-)
veel sterkte en beterschap meid! groetjes
Veel succes! Ik duim dat alles snel in orde komt!
veel succes! Ken ondertussen ook alles van een tegenvaller. Bij ons nog 111 dagen op de teller en deze week een miskraam gehad... Ik geloof dan maar in de klassieke uitleg: het is de natuur. En natuurlijk hebben we iets om naar uit te kijken binnen een paar maanden :-) Zo moet je ook denken. Mss een lang herstel maar de dag zelf zal je stralen als nooit te voren waarschijnlijk. Succes