Nu Online
Momenteel zijn er 322 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kan het nog erger

30-3-2011 14:08:14
hey bruidjes
die dikke vette 1 is weg en nog 99 dagen te gaan
doordat ik al wel even last heb van buikpijn enzo... ben ik deze morgen naar de gynaecoloog geweest
Natuurllijk moet het mij overkomen ik moet geopereerd worden (hysterectomie)
de operatie zal doorgaan eind april uitstellen is geen optie en vroeger kan niet
de dokter heeft ma al wel laten weten dat ik daarna toch een zes tal weken buiten strijd ga zijn
ik heb al op de kalender aan het kijken geweest en zou dan een maand voor ons huwelijk terug de oude zijn
nu begin ik wel bang te krijgen dat ik alles niet op tijd in orde ga krijgen

zijn er dames onder jullie die dit ook hebben moeten laten doen en hun ervaring daarvan met mij willen delen ?,

een zeer ongerust bruidje

dagmar
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 922

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik30-3-2011 14:39:21

Yep, hier ook van dat geweest!
Vorig jaar hysterectomie gehad.
Alles hangt natuurlijk af van hoe je lichaam over het algemeen revalideert, kan sterk afhankelijk zijn van persoon tot persoon. Ikzelf ben een snelle hersteller en was na 5 weken al helemaal de oude. Ben zelfs al op kort reisje naar Parijs geweest na 5 weken. Ik ging nu wel niet de trappen van de eifeltoren beklimmen, maar echt, ik denk dat je zeker al zeer veel gaat kunnen doen na 6 weken.
Hou de moed erin.
Groetjes
Cindy

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik30-3-2011 15:10:43

Dat is inderdaad wel een tegenvaller, maar je gezondheid voor alles hé meid! Ikzelf heb het nog niet voorgehad, maar ik ken wel mensen die die operatie hebben ondergaan. Meestal waren ze na 4 tot 6 weken weer de oude, dus het zal allemaal wel lukken. Alleszins het allerbeste met je operatie!!

kim
7-7-2012
 Meld misbruik30-3-2011 16:04:57

Wat een tegenvaller voor je.. maar kop op hé,
als je na de 'revalidatie' nog een maand te gaan hebt, lukt het je wel!
En voor regelingen via computer of telefoon hoef je niet zo'n zware inspanningen te doen hé. Je bruidegom een beetje taakjes geven ;-)

shana
15-7-2011
 Meld misbruik30-3-2011 17:33:56

veel sterkte en beterschap meid!

groetjes

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik30-3-2011 18:06:04

Veel succes!
Ik duim dat alles snel in orde komt!

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik30-3-2011 23:34:12

veel succes!
Ken ondertussen ook alles van een tegenvaller.
Bij ons nog 111 dagen op de teller en deze week een miskraam gehad...
Ik geloof dan maar in de klassieke uitleg: het is de natuur.

En natuurlijk hebben we iets om naar uit te kijken binnen een paar maanden :-)

Zo moet je ook denken. Mss een lang herstel maar de dag zelf zal je stralen als nooit te voren waarschijnlijk.

Succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...