Terug naar overzicht
Haha, Wij vieren vandaag ook onze 100 dagen! Super hé! Het komt steeds dichterbij!Groetjes,Bo
Hier ook 100 dagen vandaag, nu komt het echt dichtbij... Alleen jammer dat er bij ons zoveel commentaar is de laatste tijd van de schoonfamilie. Ze voelen zich in alles uitgesloten, maar het is toch normaal dat je nog niet alles verklapt op voorhand? Of ben ik fout? Groetjes ! En geniet er nog van :)
Hoi, hoi, Geniet er van want vanaf nu gaat de tijd supersnel. Ik herinner me onze laatste 100 dagen nog als gisteren en nu is het nog 71 dagen. Het gaat zo snel voorbij, geniet dus met volle teugen. En ja hoor, het is normaal dat je niet alles verklapt. De ene kan er al beter tegen dan de andere. Succes nog met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
Inderdaad, vanaf nu beland je op een rollercoaster! Die cijfertjes onderaan tikken ongenadig weg, maar het is wel leuk ! Alleen beginnen de kriebels meer en meer te komen, wat niet altijd bijdraagt tot grootse productiviteit . Enjoy!!
Hey Astrid Ik verklap ook niet alles, maar mijn schoonfamilie heeft het daar niet moeilijk mee, denk ik. Zij zijn totaal niet bezig met os huwelijk. Ik krijg dan weer de indruk dat ze soms liever hebben dat ik er niets over zeg. Ik praat er misschien wat te veel over ;-) Maar toch, ook ik hou dingen als verrassing. :-) Groetjes!
Vanaf nu gaat de tijd voorbij razen als een gek: dus houd je maar vast! Voor ons leek het ook nog maar een tijdje geleden dat we de 100 zagen verdwijnen en nu staat er nog een 9 onderaan het scherm... Geniet dus maar van elk moment dat er komt, want voor je het weet : is je grote dag al daar! (en krijg je de nodige stress )... Nog veel plezier!
Nog 99 dagen dus... Het komt echt dichtbij!
't Is maar een detail, maar ik heb het eens nageteld en ik kom vandaag op 100 uit...
@Sanne, Ik denk dat ze de dag zelf als dag 0 beschouwen, vandaar die dag verschil. Maar ok, dit gezegd zijnde, bij mij nog 400 dagen vandaag Maar ik geniet ook met volle teugen zulle. Ik ga zaterdagavond naar mijn beste vriendin die in oktober trouwt. We gaan eens onze voorbereidingen en nuttige tips naast elkaar leggen. Ben benieuwd! Groetjes, Cindy
Cindy, zo had ik geteld... Maar als je zoiets hebt wat er echt naar aftelt, met dagen en uren, dan is 1 dag van te voren al 0 dagen (en 24 uur), dus daarvan zal het verschil komen.