Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Chrisostomos, of hoe heet dat?

30-3-2011 15:31:51
Nog 100 dagen vandaag!! Maar heb er nog niet veel van kunnen genieten, computer is gecrasht en kan nergens aankoopbewijs vinden, dus baai baaii garantie! Zou ons minstens €600 kosten ;-'s grrr! Ik hoop dat ik buiten mijn tijd vandaag geen werk of gegevens kwijt ben!

Tinneke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 690

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik30-3-2011 15:49:06

Normaal als je harde schijf niet om zeep is, kan er door een computermens nog best veel afgehaald worden (tot zelfs alles).

Mijn vriend heeft dat bij mij gedaan toen mijn computer kapot was. Hij was op dat moment dus de ridder op het witte paard en de vonk is toen ook overgeslagen, langleve de computermensjes!

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik30-3-2011 15:53:58

haha! Kent j.hij toevallig ook iets van Macbooks en schermen die niet meer werken? ;-)

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik30-3-2011 16:03:49

@Tineke: misschien een driver-probleem? Of een virus binnegehaald die uw driver voor uw beeld heeft gewist.
Heb ge u macbook al eens an en gewoon scherm gekoppeld? Dan nog beeld? dan ist uw scherm; Dan ook geen beeld ist uw driver van het beeld.

Greetz,
Celesta

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik30-3-2011 22:23:33

Tinneke, hebben ze in de winkel waar je hem gekocht hebt geen copy van het factuur?

Ik heb ook een Macbook en afgelopen zomer had ik ook problemen met mijn scherm. (ik had wel beeld maar kreeg allemaal strepen en soms kwam hij niet verder dan het blauwe scherm met het appeltje op... kon uiteindelijk niet meer opstarten) De garantie was al vervallen, maar het bleek om een gekende fout te gaan van apple zelf (was iets met de videokaart) en dan valt het altijd onder garantie. Helaas weet je dat pas wanneer ze hem in het "fabriek" nakijken, dus evengoed is het geen gekende fout, maar als je je probleem eens intikt bij google kom je snel veel info tegen over erkende problemen van Macbook...
In de Apple Store waar ik hem ooit kocht gaven ze me maar weinig info en spraken ze ook van een dure kost ... maar denk dat die verkopers zelf niet zo goed op de hoogte zijn en je geen valse hoop willen geven mocht het uiteindelijk toch om een fout van de gebruiker gaan. Alvast veel succes en ik hoop dat het bij jou ook om een fabricage fout gaat!!

Groetjes,
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...