Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagje receptie - aperitief

30-3-2011 16:02:40
Hallo!

Ik heb een vraagje rond de receptie en het aperitief. Op de receptie komen de mensen die niet uitgenodigd zijn op het avondfeest en zal zo'n 2 uur duren, het aperitief voor de avondfeestgasten begint wanneer de receptie voor de anderen zo een uurtje bezig is en duurt een uur.
Nu vraag ik me af, welke mensen van het avondfeest nodig je ook al uit vanaf de receptie, zoals ouders, getuigen, bruidskindjes,...? Of is dat enkel voor het koppel en de ouders? Hoe pakken jullie dat aan?

Groetjes,

Tinneke

Tinneke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 869

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik30-3-2011 16:04:37

Wij hebben de op de grote receptie enkel de suite uitgenodigd aangezien zij er heel de dag zullen bij zijn. De andere komen enkel voor de korte receptie voor het avondfeest.

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik30-3-2011 17:06:52

Hier is het zo:

vanaf 17u30 : iederéén welkom voor een receptie met hapjes (+- 2u)
vanaf 19u30: de meeste die niet blijven voor het avondfeest zijn dan al weg en kunnen we aan tafel schuiven met de mensen van het avondfeest

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik30-3-2011 17:07:03

Idd, zoals Evelien zegt: enkel suite.

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik30-3-2011 20:33:30

Dat was mijn vraag, wie zit er dn zoal in de suite?

marieke
3-9-2011
 Meld misbruik30-3-2011 22:12:28

Hey
Bij ons zijn er 2 recepties.
De suite (ouders, broers/zussen en getuigen) + onze tantes en nonkels komen naar de 2 recepties. Mijn schoonmoeder wilde dit zo!
ah ja bij ons 17u start receptie - 18u30-18u45 einde receptie - 19u start receptie+avondfeest

groetjes

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik1-4-2011 11:27:49

Wie in de suite zit bepaal je eigenlijk zelf hé. maar meestal
Ouders van hem & haar, getuiges van hem & haar, broers en zussen van hem en haar. (telkens met partner natuurlijk).

En dan zoveel je wil mensen toevoegen aan de suite; heb je twee getuiges, worden die meestal beide bij de suite gerekend, wil jij die ene tante erbij, dan mag dat ook... of je grootouders, vind je dat die erbij moeten van in het begin, die dan ook.......

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik1-4-2011 15:06:43

ah ok, merci!!
Ik wou het mijn stiefbroer, zijn vrouw en kindjes en onze getuigen eigenlijk niet aandoen om daar zolang te zijn... Hm, moeilijk!
Bedankt voor de info! ;-)

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik20-5-2011 11:49:23

Hey Tinneke,

Onze suite is groot, er is 26 man dat de hele dag zal meegaan... Dat zijn de ouders van allebei, de broers en zussen, de kinderen van broers en zussen, de getuigen, de ceremoniemeester (die een vriendin is en wiens dochtertje één van de bruidskindjes is), de fotografen (die ook vrienden zijn) en dat allemaal met partners...

Een lange dag voor hen allemaal... Maar ze zouden er geen moment van willen missen.

Groetekes
Sharon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info