Terug naar overzicht
Hoi Steffi, Ik had er ook al aan gedacht om dergelijk bericht te posten... Ik ga je misschien laten weten wat ik nog te doen heb met 58 dagen op de teller. Misschien kan je dit dan aanvullen of schrappen met wat jij al gedaan hebt: - Bellen met ceremoniemeester om concreet af te spreken - Langsgaan bij fotograaf voor concrete afspraken - Bellen met DJ voor concrete zaken (deze mensen zijn uiteraard al lang gereserveerd) - kousen voor mezelf en de bruidegom - Lingerie is besteld en moet ik zaterdag ophalen - Controle van de vragen voor de praatpaal - bloemen bestellen maar ik weet al concreet wat en waar - Bellen met de dame die alles zal klaarzetten in de kerk - bellen met herinnering voor de chauffeurs van de suitewagens - mailen van de teksten voor de voorlezers in de kerk - drukken van de misboekjes (al volledig goedgekeurd) - maken van bedankingen voor aan de kerk (snoepjes voor de kindjes) - cadeautje voor de bruidskindjes halen - speech schrijven voor het avondfeest - verpakken van de bedankingen op het avondfeest (heb al alle benodigdheden) - verlovingsring laten reinigen - tafelschikking - curverbox vullen voor feestzaal (deo/make up/extra schoenen/speech/bedankingen avondfeest/extra hemd voor bruidegom) - curverbox vullen voor de kerk (huwelijkskaars/kruisje/misboekjes/bedankingen kerk/ringen) - cash geld in enveloppen voor ceremoniemeester, DJ en zangers in de kerk -afspraak voor gelnagels Voila het lijkt nog een hele boterham, maar ik denk dat het in een weekend of 2 wel allemaal in orde komt... Jij nog zaken die ik vergeten ben? -
* bruidskapsel* iemand die eens een kijkje neemt thuis (evt als je een huisdier hebt is dit wel handig)* mensen die nog niet bevestigd hebben navragen of ze al dan niet komen* openingsdans oefenen* schoenen inllopen* zonnebank evt* elke dag schouders en rug goed wassen om uitslag te voorkomen* op meer kom ik momenteel niet..als ik nog iets denk post ik het meteen ;) Je hebt me wel al goed aan enkele dingen doen denken die ik niet had ;) (speech en die boxen met belangrijke zaken )
Waw Julie en Steffi, wat een hulp :) Ik zal binnenkort ook nog eens een lijstje maken met wat nog moet gebeuren, zal zo ongeveer hetzelfde zijn ..
Wel tof om te lezen, ik denk dat ik ongeveer even ver sta '-), eindelijk een beetje geruststelling want ik begon al een beetje te panikeren... Wij hebben enkel nog problemen met onze priester dus spijtig genoeg nog geen goedgekeurd boekje... Nog veel succes!!!
Ik moet met 50 dagen op de teller ook nog vanalles regelen (zie ik nu).Vooral details en informele afspraken wat concreter maken. Veel succes!
Een to-do lijstje maken kan zo'n rust scheppen! Ik kan het iedereen aanraden. Zonnebank ben ik nu al mee bezig 1x/week. Iemand die op het huis let zullen mijn buren wel zijn. (gepensioneerden die voor hun raam zitten hele dag :-) ) Schoenen inlopen doe ik ook al, tot gevolg dat er al een strikje af is. Maar beter nu dan de ochtend van de dag zelf. Veel succes hé dames!