Terug naar overzicht
hey Cindy. Ik zou ze thuis open doen de volgende dag. Zo heb je meer tijd op jullie dag voor de gasten en kan je de volgende dag nog nagenieten ;)
He Cindy, Normaal doe je die thuis open. Groetjes
Ik zou er wel iemand laten opschrijven van wie ze komen (heb namelijk al gehoord dat er sommige een lege envelop geven of een met 5 euro in....), maar niet opendoen. Zo weet je toch wat je van wie hebt gekregen? Zo behoud je een overzicht als er ook mensen zijn die overschrijven...
Dat doe je niet open! 1. Is erg onbeleefd, want het is precies alsof je onmiddellijk wil weten hoeveel de gasten hebben gegeven. 2. Heb je ook geen tijd voor, want er staat meteen een hele rij te wachten. Wij hebben die thuis open gedaan. We zijn gezellig samen in bed gekropen en hebben het gastenboek gelezen en de kaartjes opengedaan. Uiteraard vloeiden er dan traantjes, omdat die prachtige dag voorbij was, maar ook om al die lieve woorden die je dan leest!
ik zou deze toch ook pas thuis opendoen aangezien je die dag zelf geen tijd hebt
ik denk ook dat je gewoon geen tijd hebt om ze open te doen, als we zelf naar een trouw gaan staan we idd in een rij te wachten om het koppel te begroeten. Zeker in het begin. Ik denk dat het idd leuk is zoals Véronique zegt, je kunt nog eens nagenieten door alle kaartjes te lezen en een plaatsje te geven in huis. grts
wij gaan ze ook de dag erna maar bekijken ze, da komt anders maar wat raar over vind k.. en dan kan je de dag erna nog wat genieten... groetjes
Wij hebben expres een enveloppendoos gemaakt waar de gasten zelf de enveloppen in kunnen doen,dan heb je ook geen ongemakkelijk moment omdat je het dan zelf eerst niet in handen krijgt.
Dat hier mensen nog over nadenken?Natuurlijk doe je die niet op dat moment open, is wel erg onbeleefd!Gewoon thuis, de volgende dag (of 's nachts als je kan... :-)))
heel erg bedankt voor jullie tips,nu zijn we zeker dat we het juiste gaan beslissen .groetjes en succes aan iedereen!