Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aantal misboekjes

10-4-2006 19:12:02
Hallo iedereen,

Hoe berekenen jullie het aantal van de misboekjes? Ik heb totaal geen idee hoeveel ik er moet voorzien.

Groetjes
Sofie

Sofie
24-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 961

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik10-4-2006 20:39:08

even tellen hoeveel mensen je hebt uitgenodigd en dan nog enkele erbij zou ik denken voor mensen uit de buurt die komen of familei van de bruidskindjes eventueel (gaat bij ons toch zo zijn ... dat is een collega van op't werk en die familie komt zien hoe ze het doen die dag :-))

wij hebben ongeveer 120man op avondfeest en 50op receptie dus ik zou bijna 200 boekjes voorzien

Mieke
13/05/06

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik11-4-2006 12:04:43

Wij hadden ook 200 misboekjes en uiteindelijk een kleine 20 over. Alles hangt natuurlijk af van je aantal genodigden en of die mensen van ver moeten komen voor de mis.

Groetjes,
Sylvie
vandaag juist één maand getrouwd!

ineke
25-3-2006
 Meld misbruik11-4-2006 15:59:34

hey Sofie,

Wij hadden in totaal een 200- tal genodigden en 150 misboejes. Ze waren allemaal op. Gewoon een kwestie van tellen en links en rechts eens polsen of mensen van plan zijn te komen. Hangt denk ik ook af van waar de mensen afkomstig zijn en hoe je timing in elkaar zit. Het was voor ons ook een gok .....

succes met je voorbereidingen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...