Terug naar overzicht
Voornamen + trouwdatum
Hey Claudia, Bij ons ook onze voornamen, bij mijn ventje eerst mijn naam en dan de zijne + trouwdatum, bij de mijne omgekeerd eerst zijne naam en dan de mijne + trouwdatum. Wij hebben onze ringen al maar moeten terug want ze hebben mijn naam verkeerd geschreven in de mijne Groetjes
Inderdaad, bij ons is het exact zoals bij Miriame!
bij ons ook gewoon de namen en de datum... Liesbeth & Tom 06/08/2011
hier ook hetzelfde bij mij eerst naam vant ventje en omgekeerd
Ook hier beide namen en dan de datum! de onze liggen al klaar.. spijtig genoeg mocht ik ze niet meenemen naar huis van m'n ventje. Hij had schrik dat ik ze al aan iedereen zou laten zien
Raf & Ilse 07/08/2010
Wij volgen samen Italiaanse les (zijn grote Italië liefhebbers en gaan er ook op huwelijksreis) en hebben: 'Ti amo per sempre (ik hou voor altijd van je) + naam partner + datum' gelukkig gaat het er allemaal op :-)
Wij zetten gewoon elkaars 'koosnaampje' erin en de datum (zo kan hij al nooooit vergeten wanneer we getrouwd zijn ;-) )
Zijn naam in mijn ring en mijn naam in zijn ring + datum, altijd een geheugensteuntje ;)
Op mijn ring Frederic (hartje) Julie 16/04/2011 Op zijn ring Julie (hartje) Frederic 16/04/2011 Was op onze uitnodiging ook zo, omdat we geen & teken wilden gebruiken.
bij ons ook koosnaampjes en datum + 4 ever...