Terug naar overzicht
Voor de eerste lezing, staat bij ons ook waar dit uit komt. Heb een mooie, bijbelse tekst, misboekjes staat thuis op de pc, kzal het straks kopieren en plakken :) Voor het slotgebed, tjah, niets aan te doen, als de priester zegt dat het aan god moet gericht worden, dan moet je dat doen. Wat wij wel doen is een dankgebed: ik zou dat voorlezen en mijn dan-al-man bedanken, maar ook de aanwezigen en de familieleden en vrienden die overleden zijn.
Bedankt Liselotte! Ik denk inderdaad ook te werken met slotgebed en dankgebed, want vond het tekstje dat ik nu had zo leuk! En dat kan ik dan nog uitbreiden naar alle aanwezigen. Mercikes!
Wij hadden als eerste lezing 'Saartje zoekt de liefde' van Isabel Abedi (maar de tekst was niet uitgeschreven, enkel een kort fragmentje). Slotgebed God, Omring Véronique en Robby met vriendschap van vrienden en collega’s die behulpzaam met hen op weg gaan. Omring Véronique en Robby met de toewijding van hun ouders die hun kinderen ook nu ze getrouwd zijn in hun hart blijven dragen. Omring Véronique en Robby met heel veel liefde voor elkaar en maak hen levenslang elkaars steun en toeverlaat zodat zij elkaars dromen kunnen blijven waarmaken
Slotgebed
God,
Omring Véronique en Robby met vriendschap van vrienden en collega’s die behulpzaam met hen op weg gaan.
Omring Véronique en Robby met de toewijding van hun ouders die hun kinderen ook nu ze getrouwd zijn in hun hart blijven dragen.
Omring Véronique en Robby met heel veel liefde voor elkaar en maak hen levenslang elkaars steun en toeverlaat zodat zij elkaars dromen kunnen blijven waarmaken
SLOTGEBED Vandaag vertrekt een schip uit de haven. Waarheen, dat weten wij ongeveer wel. Wat er tijdens de reis zal gebeuren, weet niemand. Kalm of stormachtig? Niemand weet hoe hard het zal worden, niemand weet hoe mooi! We kunnen alleen maar vertrouwen, geloven in het schip, geloven in de bemanning, geloven en vertrouwen op elkaar en weten dat de liefde een veilige haven is bij storm. Eerste lezing.. hebben wij een tekst maar hier staat ook niet bij vanwaar die komt.. ben benieuwd 11 april want dan moeten we naar pastoor voor ondertrouw en ons misboekje! Ik hoop dat hij het volledig goedkeurd want ben er veel mee bezig geweest
SLOTGEBED
Vandaag vertrekt een schip uit de haven. Waarheen, dat weten wij ongeveer wel.
Wat er tijdens de reis zal gebeuren, weet niemand. Kalm of stormachtig?
Niemand weet hoe hard het zal worden, niemand weet hoe mooi!
We kunnen alleen maar vertrouwen, geloven in het schip, geloven in de bemanning,
geloven en vertrouwen op elkaar en weten dat de liefde een veilige haven is bij storm.
Eerste lezing.. hebben wij een tekst maar hier staat ook niet bij vanwaar die komt.. ben benieuwd 11 april want dan moeten we naar pastoor voor ondertrouw en ons misboekje! Ik hoop dat hij het volledig goedkeurd want ben er veel mee bezig geweest