Terug naar overzicht
Hallo,Wij trouwen in augustus en mijn toekomstige heeft zijn kostuum al. We zijn ongeveer een maand geleden geweest omdat toen de zomercollectie binnenkomt. Nu is het wel zo dat veel winkels met kostuums een bepaalde collectie hebben en als er een maatje weg is dit gewoon terug bestellen. Normaal vind je altijd wel een kostuum. Het is wel zo dat is augustus de wintercollectie alweer binnenkomt en de zomercollectie dan al niet meer echt bijbesteld wordt.Groetjes
hallo joke, mijn ventje heeft mij eind augustus 2010 te huwelijk gevraagt en ik heb mijn kleed september gekocht en mijn vriend heeft zijn kostuum in november gekocht en wij trouwen 2 juli 2011 ik weet niet vanwaar jij bent maar anders moet je is gaan horen in de ville in turnhout die zijn ook niet duur groetjes sofie
Hoi, September kan nog heel zonnig zijn dus ik zou zeker niet voor de wintercollectie gaan. De zomercollectie is momenteel in alle winkels binnen. Eventueel kan je wachten op de tussencollectie maar echt winter-warm moet het pak van je verloofde hopelijk niet zijn als je begin september trouwt. Ik zou even binnenstappen in enkele winkels waar je van plan was zijn pak te kopen en daar informeren wat ze aanraden voor een huwlijk in september. Deze mensen hebben meestal het beste oog voor zulke situaties.
@ Sofie: De Ville staat zeker op het lijstje. Dit samen met Wellens in Herentals. @ Evelien: ik ben al in een winkel binnen geweest (Wellens) de ene verkoper zei iets anders dan de andere... Echt een winter kostuum moet het zeker niet zijn. Hij zit ook nog met probleem dat hij lengtemaat nodig heeft voor armen en benen. Dus mss hadden we beter in februari al gegaan... Tja hij moet dan maar eens gaan kijken met zijn moeder en zo, als ze niets vinden dan moeten ze in juli maar terug gaan.
Hoi! Wij trouwen in eind juni en zijn twee weken geleden mijn verloofde's kostuum gaan kiezen! Normaal moet je dat een maand of 3 op voorhand doen... als dat vroeger is, des te beter, als dat later is, dan is dat zeker nog haalbaar! Ze moesten mijn vriend's broek enkel nog innemen en we kunnen er al zaterdag achtergaan... dat duurt allemaal niet zo lang als een trouwkleed :)
Wij trouwen in augustus en mijn verloofde is zijn kostuum gaan kiezen een kleine maand geleden in Wellens in Herentals. Hij was er wel heel tevreden van! En of je nu midden augustus trouwt of in september dat maakt van weer niet zoveel uit denk ik...
Hey, Wij trouwen ook 2 september en mijn vriend heeft ook zijn kostuum nog niet. We beginnen wel al eens te kijken in winkels waar ze kostuums hebben naar wat we beiden graag zien. De reden waarom wij nog geen hebben is zijn ouders hebben gezegd dat zij zijn kostuum gaan betalen dus vind ik dat zij het initiatief moeten nemen... heb anders het gevoel dat ik zo opdringerig ben. Hoop toch dat hij tegen eind april één heeft, ben er al verschillende keren voorzichtig over begonnen (in de trend dat mijn pa zijn kostuum reeds heeft,...) maar krijg er geen reactie op. We zullen dus wel zien wanneer zij het tijd vinden...
Mijn man had zijn kostuum al na een week: toen we gingen kiezen, kreeg hij het hemd al mee en een week later mochten we de broek en vest alweer ophalen (broek moest ingekort worden en vest uitgelengd). Ik zou nu stillekesaan gaan kijken. Ik zou ook niet wachten op de nieuwe collectie, want dat is toch wintercollectie, iets wat je in september zeker niet nodig hebt!