Terug naar overzicht
Ma Ellen toch En je hebt nog zo lang ... Wacht maar de nachtmerries komen erger hahahaha Mijn ergste tot nu toe was dat er gewoon niemand kwam opdagen en dat we daar helemaal alleen stonden aan de wet, met de fotograaf en videograaf en that's it .... Onvoorstelbaar Ohja tip aan je zus: P&C Antwerpen !!
Hahaha bedankt Aurelie! ;-)
Mijn lief heeft onlangs gedroomd dat we te laat waren op de gemeente, en we mochten niet meer trouwen... Ik droom tegenwoordig ook echt veel dat hij doodgaat en dat ik op zijn begrafenis sta, heel beu... En een beetje luguber ook... Wat zou Freud daar allemaal over zeggen? Ik lig tegenwoordig ook wakker van mijn kleed (niet gedroomd), ik ben niet meer overtuigd van mijn keuze. Dat het maar snel begin mei is, dan mag ik de eerste keer gaan passen. Ik denk dat ik mijn papa meeneem... Zou eens een mannelijke opinie willen... Pff, trouwen is toch niet zo zorgeloos als ik dacht, hoor...
Ocharme toch! Je moet maar denken: als je een nachtmerrie uitspreekt dan komt hij al zeker niet meer uit ;) Dat maakten ze mij toch altijd wijs als kind....
Haha! Hier is het ook al enkele keer van dat geweest hoor :-). Maar als je wakker wordt, kan je er wel s goed om lachen hé! Beter zo dan omgekeerd .
Haha, ik droom bijna elke week wel eens dat het dé grote dag is, alles is in orde. Perfect geregeld, behalve mijn kleed dan! In mijn droom is het altijd dat ik geen kleed heb! Beter een "droom" dan werkelijkheid hé ;-)
Hihi, fijn om te lezen dat ik toch niet de enige ben met van die rare dromen. Ik kan er ook wat van hoor. Niet te doen!! En dan wakker worden met zo een vreselijk gevoel dat ik de rest van de dag niet van me af kan schudden.Maarja, dat hoort bij de zenuwen zeker???x