Terug naar overzicht
Wij trouwen 1 juli en ik denk ook dat we op schema zitten. 4 Weken geleden was er nog niets gepland en nu moeten we alleen nog maar de DJ vastleggen :)Onze uitnodigingen komen normaal morgen of maandag toe en die gaan we dan volgende week uitdelen en versturen, de bedankjes verwachten we ook morgen of maandag. Ik ben niet echt aan het stressen, alleen voor de decoratie in de zaal ben ik nog op zoek naar ideeën maar die zullen wel komen.Onze 2 kindjes hebben meer last van stress dan wij :) Met wie ze moeten dansen en welke kleren ze gaan aandoen ... echt schattig om ze bezig te horen. Onze oudste (5 jaar) is zelfs al zijn danspasjes aan het inoefenen! Veel succes nog Dorien!
Ik moet vooral nog bedankjes, decoratie, uitnodigingen versturen, en onze DJ achter z'n veren zitten want die laat niets meer horen! Dat laatste is wel een stressfactor...Maar voor de rest çava :) Die 99 voelt inderdaad wel goed he!!
Hier ook 99! Wij moeten wel nog trouwringen en uitnodigingen kiezen, maar dat zal wel lukken (volgens mijn toekomstige). Groetjes
ja het begint nu wel echt te korten. Maar ik geniet er wel van