Nu Online
Momenteel zijn er 424 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp nodig

31-3-2011 13:36:35
Dag bruidjes allemaal,

we trouwen op 1 juli en zouden dus een feest willen geven met een echt zomers vakantiegevoel. Hebben jullie misschien ideeën hoe we de zaal kunnen aankleden? We zouden voor felle kleuren gaan (wit, oranje, roos). Wat denken jullie?
Ik heb mijn eerste inspiratie gehaald op de site http://www.theperfectwedding.nl maar extra ideeën zijn zeker welkom!

Groetjes
Nele

nele
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 676

kim
7-7-2012
 Meld misbruik31-3-2011 16:09:15

Zo'n grote 'namaak' bloemen in die kleuren zijn leuk en goedkoop om bvb in een vaasje te zetten. In ikea vind je al goedkope en mooie vazen, en mss vind je daar ook wel die bloemen.
Ballonnen in een boeketje binden en iets zwaars aanhangen dat ze op de grond blijven.

Als je bloemen en ballonnen overal zo een beetje in de zaal zet, zal dit wel mooi ogen!

Voor de tafels zijn er mooie kristallekes om te versieren. (Totaal ni duur)
Heb deze gisteren op een website gezien maar ben de naam vergeten, kga ze zeker opnieuw zoeken. Deze waren er in verschillende kleuren, waaronder ook roos en helder (wit dus)

Succes!

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik31-3-2011 16:51:26

Of papieren bloemen zoals aan de zee, dat doet het zee-gevoel (en dus ook het zomergevoel) toenemen.

Verder misschien strandzand (je kan dit ook gekleurd kopen in je kleurenthema) gebruiken in potjes met kaarsjes ofzo?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik31-3-2011 18:39:05

Zonnebloemen vind ik ook heel warm en gezellig om te gebruiken!

Julie
5-8-2012
 Meld misbruik2-4-2011 10:25:43

Hallo,
en dan je vaasjes afwerken met van die led onderwaterlichtjes! Je vindt ze in alle kleurtjes. Voor inspiratie moet je maar eens kijken bij www.flowersandlights.be. En je kunt ze al kopen bij tuinwinkel.be.
Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...