Terug naar overzicht
Ikzelf zou toch dat uurwerk kopen...
Je kan misschien een verrassingsontbijt of zo organiseren. Je kan zo'n ontbijtmand met alles op en aan ( champagne, spek en eitjes, beleg, verse broodjes, ... ) laten leveren aan huis. Mijn vriend heeft dit voor mij gedaan toen hij mij ten huwelijk vroeg. Heel romantisch met alles vol kaarsjes, bloemen, ... Dan kan je hierbij nog een klein kadootje geven als je het te weinig vindt tov jouw ring.Groetjes, Silvia
Grappig: wij hadden dezelfde 'afspraak'.Hij wou in eerste instantie ook niet dat ik het uurwerk kocht, maar ik heb dat resoluut genegeerd. EN ik kan ej evrzekeren: hij loopt er echt mee te showen en is er heel blij mee.Hij kocht je toch ook een ring totaal onverwacht? Dan mag jij hem ook verrassen.
Ik weet niet over welke prijsklasse het hem gaat, maar koop hem anders een ander horloge, dat wat minder duur is. Van Rodania heb je er supermooie voor max. € 500...Groetjes,Fieke7/07/2007
ja dat horloge is niet iets wat je zomaar koopt want tis ne rolex! een goedkoper horloge durf ik niet te kopen want hij heeft mij echt ne fantastische ring gegeven (van een nog grotere waarde dan een rolex)!pff moeilijk!
Hoi KarenIk zou dan inderdaad iets kleins doen, maar dan wel vanuit je hart, die rolex komt wel een andere keer! Ik vind dat idee van het ontbijt echt heel leuk en ik denk dat hij dat zeker wel waardeert, overigens vind ik zeker in een relatie dat het niet zo is dat omdat hij jou iets duurs geeft jij hem ook iets duurs moet geven, hij heeft toch al jouw hart en dat is immers onbetaalbaar!Veel suces liefs Nathalie 28-07-06
Waarom geef je hem de horloge niet op de dag van jullie huwelijk nadat jullie man en vrouw zijn?Hij heeft je onverwacht verrast door je een verlovingsring te kopen en jij verrast hem onverwacht die dag. Ik denk dat hij dan super blij gaat zijn (hij heeft dan zijn grote liefde als vrouw en zijn rolex wat hij graag wou hebben).Nog veel succesTiziana07-10-2006
Oh ja Karen, ik wou nog even zeggen dat je gaat trouwen op mijn verjaardag. Ik zal die dag zeker aan je denken.Groetjes,Tiziana
o leuk,dat is inderdaad misschien een goed idee!Wij huwen op dezelfde datum als mijn ouders maar zij dan wel 35 jaar vroeger ;-)