Terug naar overzicht
Heel tevreden van! Mooie winkel met ruime keuze en vriendelijke winkeljuffrouwen, vond ik. Voor een suitekleed moet je ook de retouches NIET betalen. Een groot voordeel, hé? Hoe het zit voor een trouwkleed weet ik niet... Succes!
Mijn schoonzus had daar haar trouwkleed besteld en ze heeft haar retouches ook niet moeten betalen. Hele goed service en vriendelijk.
Ik heb mijn trouwkleed in Brugge gekocht. Hele vriendelijke dames en heel hulpvaardig. Ik heb altijd gedacht dat ik nooit in een wit of ivoor kleed zou trouwen en nu doe ik het wel en heb er geen spijt van.
Hey, Mijn trouwjurk komt ook van daar. Super Service!!Zeer vriendelijk dames!nemen de tijd voor jou! Ik had telkens dezelfde als ik mijn kleed ging gaan passen. Je krijgt ringetjes die je dan aan het kleed moet hangen wat jij wilt passen :-) Ik had verschillende gekleurde jurken,maar uiteindelijk is het een wit trouwkleed geworden :-) Ik heb zeker 10X hetzelfde gepast omda ik echt zeker wou zijn,ze hadden daar geen probleem mee. Ze geven je zelf schoenen waar je mee kan kijken of het past bij je jurk.Je bent niet verplicht deze te kopen hoor :-):-) Ze geven je tips Qua juwelen enzo :-) xxxxxx
Mijn kleed komt ook van LR Brugge. Echt een hele goede winkel. Heel vriendelijke personeel en hele veel keuze, veel verschillende modellen! Mijn schoonzus was te laat en dat vonden ze niet erg, gewoon eventjes gewacht op haar! Je kan er een stuk of 8 kiezen om te passen (want ze hangen daar allemaal). Dan kijken ze met wat je echt staat en wat je zelf graag ziet en kijken ze nog eens rond in de rekken om zeker te zijn dat er toch niet nog een kleed is... groetjes en veel succes
Hier ook alleen maar positieve commentaar: in vergelijking met de winkel waar ik voorheen geweest was waren ze SUPERvriendelijk! Heel aangenaam onthaal: met een drankje en een praatje. Daarna mochten we zelf in de rekken kijken en jurken uitkiezen om te passen. En ik vond ook dat ze eerlijk advies gaven. Je krijgt idd ook schoenen om te passen en mijn juwelen komen ook van daar: het paste perfect bij mijn kleed, dus ideaal. En aan de kassa bleek dat het totaalplaatje nog meeviel ook! En dat ik geen retouches moest betalen! :)GroetjesGreet
Hey bruidjes, merci voor de positieve commentaren :-) nu ben ik NOG ongeduldiger :-) :-) Groetjes
Ik wil niet lastig doen, maar ik was daar niet zo tevreden van. Ik heb hier eerder reeds een berichtje over geplaatst: Hey mede bruidjes,ik heb precies niet zo'n goede ervaring met de LR concept shop te Brugge. De verkoopster was niet zo vriendelijk. Ze wou mij overtuigen van wat ik moest kiezen en dragen ipv te zoeken naar wat ik wou... Toen ik zei geen sleep, kreeg ik te horen dat ze geen enkel kleed hadden dat daaraan voldeed. Ze begon toen allemaal cocktail en suitekleedjes te tonen (korte) en ik kreeg geen andere meer, want ja alles had sleep... Dus ik heb precies niet zo'n goede ervaring met LR Brugge in tegensteling tot vele andere bruidjes hier. Ik dacht ik plaats het hier toch nog eens. Ik weet dat heel veel mensen daar positieve ervaringen hadden (ook mijn eigen schoonzus). Maar mijn mama en ik kwamen daar precies toch niet zo opgewekt of enthousiast buiten. Ik hoop in ieder geval dat het bij jou super goed meevalt en alles naar wens verloopt... groetjes,kirsten