Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eretafel

31-3-2011 16:39:55
Hoe ziet jullie eretafel eruit? Zitten jullie allemaal op één lijn of hebben jullie een ronde tafel?

Onze zaal stelde voor om een gewone ronde tafel te nemen (aangezien we maar met 6 zijn: beide ouders en onszelf), maar dan ziten er toch een paar met hun rug naar de andere mensen... Wij zetten onze getuige niet aan de eretafel aangezien ze bij een bepaalde groep horen en we ze toch graag bij de groep willen laten.

Wat doen jullie?

Ineke
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 748

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik31-3-2011 17:04:17

Wij zetten onze getuigen bij ons (ouders allemaal gescheiden) maar nemen absoluut een lange tafel want wij willen iedereen kunnen zien en iedereen moet ons kunnen zien, en geen ruggen ... K'vind het zelfs een raar voorstel Uw familie en vrienden moeten staan kijken op de rug van je ouders...

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik31-3-2011 17:04:47

Ik denk dat er altijd mensen met hun rug naar de gasten gaan zitten... Want als je een lange tafel hebt, dan zitten er 6 mensen langs elkaar. En dan kan je toch niet zo echt praten? Dat is ook wel een beetje sneu he :)

kim
7-7-2012
 Meld misbruik31-3-2011 18:28:05

Wij en de suite hebben twee grote ronde tafels,
de anderen zitten aan rechthoekige tafels van max.8 personen.

Bij ons komt niet iedereen in de familie evengoed overweg,
dus hebben we de mensen zo ingedeeld dat ze bij hun 'lievelings'familie lid aan tafel zitten :-)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik31-3-2011 18:34:12

Wij hadden een ovalen tafel. Als bruidpaar kijk je dan naar de zaal, je ouders naast je en broers en/of zussen / getuigen, zitten dan over je. Idd, dan zie je ruggen, maar hey, de mensen praten met elkaar en gaan niet de hele avond naar jullie kijken, hoor! Daarbij, als ze naar de andere tafels kijken, zien ze toch ook ruggen???
Als je naast elkaar zit, kan je enkel met je buur praten...

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik31-3-2011 18:38:39

Bij ons zal iedereen aan ronde tafels zitten.
De eretafel is dus ook een ronde tafel.

Onze gasten krijgen wel een vaste tafel (geen vaste stoel aan die tafel).
Dit gewoon om ervoor te zorgen dat geen enkel koppel plots niet meer samen zou kunnen zitten enzo. Of dat er geen mensen plots ergens aan en tafel moeten zitten met mensen die ze niet kennen.

Groetjes,
Celesta

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik31-3-2011 18:43:26

Bij ons zal ook iedereen aan ronde tafels zitten.

Als eretafel hebben wij een ovale tafel gekozen om toch wat het onderscheid te kunnen maken tussen onze tafel en die van de gasten :-). Bij ons gaat er wel voor ons (het trouwkoppel ;-)) een opening zijn zodat wij iedereen goed kunnen zien en er niemand volledig met zijn rug naar de anderen zit. Dit was het voorstel van de zaal en we vinden dit super! ;-)

Groetjes!

Miriame
25-6-2011
 Meld misbruik31-3-2011 19:56:58

Bij ons ook voor iedereen ronde tafels en de eretafel zal in een u-vorm zijn.
Wij met onze kindjes, kindje naast mij en kindje naast mijn ventje en naast de kindjes mijn mama en papa en dan aan de buitenzijde van de u de getuigen met partner.
Wij hebben wel een kijk op de rest van de zaal.
Had eerst wat schrik dat de getuigen te ver van elkaar zouden zitten en kunnen tenzij ze roepen alleen maar praten tegen diegene die langs hen zitten maar langs den andere kant is het toch alleen maar om te eten ook he.
Tussen de gerechtjes door hebben we een kidsdisco gepland en zal iedereen wel is van zijn stoeltje komen om ergens anders een klapke te gaan doen zeker tot het volgende platje eraan komt en daarna verwacht ik van iedereen dat ze op de dansvloer staat ipv op hun stoeltje te zitten
Groetjes

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik31-3-2011 19:59:16

Zo te horen werken de meeste zalen toch met ronde tafels, net zoals ze het bij ons zouden doen.

Begin mei mogen we naar de feestzaal gaan om een kijkje te nemen als de zaal volledig klaar staat voor een huwelijk en dan kunnen we het eens bekijken.

Om onderscheid te maken tussen de eretafel met de andere ronde tafels, gaan ze aan de eretafel werken met stoelhoezen. Dan zullen de gasten direct wel zien dat die tafel niet voor hen bedoeld is

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik1-4-2011 10:24:41

bij ons is de eretafel ook ovaal/rond, ik zou zelf niet willen allemaal op een rijtje zitten !

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik1-4-2011 10:33:38

Hey!
Wij gaan ook aan een ronde/ovale tafel zitten.
Dat vind ik, persoonlijk, veel gezelliger! Zo kan je met iedereen van de suite babbelen en zit je niet zo 'jury-achtig' recht in het zicht. Dat vind ik eigenlijk zelfs heel raar!?
Onze zaal raadde dat absoluut af!
Trouwens, als je gaat dansen, wordt er vaak toch van stoel veranderd.
Mss alleen met een sketch ofzo dat er mss 2 of 3 mensen hun stoel gaan moeten omdraaien, is toch niet erg?

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik1-4-2011 11:49:23

Onze eretafel (rond) stond in het midden van alle andere tafels opgesteld, een beetje als een bloemhart en de andere tafels er omheen zoals de bloemblaadjes (van boven af gezien). Wij wilden zoveel mogelijk ronde en ovalen tafels omdat we dat het leukst vonden. Onze gasten hebben dit ook erg geapprecieerd omdat niemand het gevoel had aan de "meest afgelegen" tafel te zitten.

Debbie
2-7-2011
 Meld misbruik1-4-2011 18:57:51

hey,

onze eretafel is een ovale, en wij zitten daar met heel de suite. De tafel staat gewoon tussen alle andere tafels. Onze gasten zitten dan rond ons telkens aan ronde tafels van 8 à 9 pers.
Dit heeft de zaal ons voorgesteld en wij vinden dit super, we zitten tussen onze gasten, en ronde tafels vind ik altijd leuker en gezelliger.

groetjes,
debbie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...