Terug naar overzicht
Wij hebben hen ook genomen, nemen jullie een playlist?we hebben hen ook nog niet gehoord.groetjes Cindy
Hey Cindy, We gaan zelf wel een beperkte playlist voorzien met nummers die we zeker willen horen, maar zeker niet overdreven...Uiteindelijk is dat die mensen hun job en zullen zij ook wel weten wat voor muziek best is? Werken jullie met een playlist? GroetjesLynn
ja, maar deze zal als leidraad gebruikt wordengroetjes cindy
Hello ladies ;)WIj hebben ook Blue Moon als DJ, onze trouw is op 27 mei 2006 dus als jullie pas erna trouwen, kan ik altijd laten weten hoe het klonk.Mijn pa heeft hen vroeger op een voetbalfeest gehad (elke paar jaren organiseert zijn beroepsvereniging een internationale voetbalcompetitie (tussen de verschillende landen in hun branche) en Blue Moon hadden zij toen geboekt en dat was supergoed meegevallen (en mijn pa is ne moeilijke kwestie muziek). Hij heeft ons nu BM ook aangeraden.Maar zelf heb ik ze ook nog niet gehoord.groetjes,catherine27.05.2006
Hallo Catherine, wij trouwen ook op 27/5! Maar zij hebben meer DJ's...vandaar!Hopelijk valt het allemaal goed mee!GroetjesLynn