Terug naar overzicht
Hey Sandra, En heb je een broer of schoonbroer die misschien die plaats kan "innemen"? Of misschien je getuige als dat een man is? Je grootvader als hij nog moest leven? Of hoe is de band met je schoonvader? Misschien als jullie echt een goede band hebben dat hij die "rol" wel op zich wil nemen? Veel sterkte en hopelijk vind je iemand... Groetjes
of je schoonpapa als je een goeie band hebt?
Wij gaan gewoon niet "vermenigvuldigen". Na onze openingsdans wordt iedereen op de vloer gevraagd en wordt er een up-tempo-slow gedraaid (standaard Angels van Robbie Williams maar zou kunnen dat we dit veranderen).
Bij ons is na de openingsdans de rest van de eretafel op de dansvloer gekomen en hebben we met elkaar gedanst.
Bij ons is het ook niet zeker of mijn papa met mij zal kunnen dansen.Ik ga dan wss de 2de dans met mijn broer doen. Groetjes
Hallo iedereen, Bedankt voor de tips! Nog eens bespreken met mijn verloofde en dan komen we er wel uit! Nog veel 'voorbereidingsplezier!' Grtjs, Sandra
Hallo Sandra, ben je er al uit ? Mijn schoonvader is ook overleden en dan neem ik zijn oudste broer is ook zijn getuige van mijn verloofde. Groetjes