Terug naar overzicht
Aaaaaah *me feel good after this* Geniet van je laatste maand als "verloofd" !! Hier nog 42 dagen en ben feitelijk blij als ik je lijstje zag, want wij hebben nog wat minder te doen Wij trouwen ook in Kortrijk ! Wat is uw feestzaal ?
mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd onder de eifeltoren :) Tof idee van jullie tafelnamen!!! Ik schiet al in paniek als ik lees wat er nog allemaal moet gebeuren...en proficiat met je zwangerschap!! groetjes
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En geniet van al die fijne leuke momentjes die nog komen gaan. Groetjes, Cindy
Super he!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap...das pas een "trouwcadeau" Geniet nog van je laatste voorbereidingen, vrijgezellen en jullie dag en vooral van je zwangerschap! Groetjes
@Aurelie, in dezelfde zaal als jou denk ik: 't Vijverhof. Nu, is het elk beetje vrije tijd gebruiken om verder te werken.. Daarnet de misboekjes alweer afgewerkt *trots* @Liesbeth: De broer van mijn verloofde, heeft zijn vriendin een aantal jaar voor ons ten huwelijk gevraagd op de eifeltoren.. Dus die plek was al bezet, haha! Er is nu nog één broer en zus over in het gezin.. Dus als die ooit naar Parijs gaan, dan weten we hoe laat het is.. Een trend is gezet, hehe. In Parijs genoeg leuke plekken he!Ik denk foto's van de straten/gebouwen in sepia (idem als onze uitnodiging) op de tafels te zetten.. En aan de ingang van de zaal: een grote kaart van Parijs. Kopies maken (ook in sepia) en die dus aan elkaar knippen/plakken en dan 'pinnetjes' steken waar de tafel (dus de gebouwen en straten zich bevinden). Een halve namiddag wat creatief bezig zijn en dat lukt wel. En bedankt voor de toffe reacties!!! :)
Proficiat met jullie zwangerschap! Geniet samen van al deze mooie momenten met volle teugen!!!
proficiat met jullie zwangerschap en veel plezier met jullie laatste voorbereidingen voor de grote dag veel succes grtz nanske