Terug naar overzicht
Mijn schoonouders zijn echt superlieve mensen! Mijn schoonzusje is ook zeker oké (al liggen onze karakters best uiteen: het is best leuk zo). ik heb dus enorm veel geluk met mijn schoonfamilie. Het enige is wel dat een tante van mijn verloofde altijd moeilijk doet over de taal, ik ben een Limburgse mijn verloofde een west-vlaming en dat geeft soms hillarische toestanden (positief dan). zij moet er helaas altijd een redelijk drama van maken. Op een feestje ben ik ooit vroeger doorgegaan omdat ze mij om de twee zinnen luid onderbrak met de boodschap dat ze mij niet begreep terwijl ik niet eens met haar aan het praten was (horendol werd ik ervan). Maar als het dat maar is, dan nemen we dat er graag bij!
Ik heb ook geen klagen over mijn schoonfamilie! het zijn allemaal schatjes van patatjes zoals wij wel eens zeggen... In het begin deed mijn schoonmoeder wel wat lastig, omdat zij onze trouw groot zijn en wij klein. Maar ze heeft zich neergelegd bij onze beslissingen :) Neen, ik mag echt mijn 'pollekes' kussen met de schoonfamilie die mij in de schoot wordt geworpen...
Hoi Julie, hier is het wel andere koek. Schoonzus niet zozeer een probleem, die trekt haar van niets iets aan. Maar schoonmoeder stooit om de haverklap zand in mijn ogen! Nu was het weer drama omdat we rond 10u15 samenkomen (misviering is om 11u30 en een eindje rijden) want haar kapper zou zogezegd niet voor 8u30 beginnen en dan raakt ze niet op tijd klaar. Tsja jammer dan hé.. Zo is ze ook het kostuum mee gaan kiezen met mijn ventje en diens broer. Beide apart want konden niet op dezelfde dag. Wat kwam mijn ventje nu te weten : Zijn mama heeft identiek dezelfde schoenen aangeraden aan zijn broer, én dus ook laten kopen! En als het nu zwarte schoenen zouden zijn nog niet zo'n probleem, maar het zijn er met cognac kleur dus overduidelijk zichtbaar... Ongelooflijk! En zij snapt niet waar wij ons druk om maken! En zo zijn er nog duizend en één verhalen... Behoorlijk frustrerend, maar ik probeer me er echt zo weinig mogelijk van aan te trekken! Wat is er zoal gaande met de schoonzusjes dan? xxx
Haha, Lies Ik voel mij soms ook zoals je schrijft! Ik ben eigenlijk heel heel blij met mijn schoonfamilie!! Echt waar. Tot we onze trouw begonnen plannen en mijn schoen moeder en vader overal een ander idee over hebben. Mijn ouders laten mij gewoon doen, het is jullie trouw. En ze steunen ons. Maar ca va ik begrijp wel dat die mensen ook hun gedacht willen zeggen. Ik kan het wel over me laten gaan. En ik hoop dat nadien de rust terugkeerd. En alles als voordien is. Maar bij mij waar ik echt zot van kan worden is mijn toekomstige schoonzus. Alle de vriendin van mijn schoonbroereigenlijk. Want het is niet eens de zus van Frederic! Welke verhalen ik daar over kan vertellen dat is gewoon niet te geloven! Ik word er echt zot van :-) En iedereen denk dat het een schatje is he, maar achter hun rug, en ik moet het allemaal aanhoren, pfff soms ben ik het zo beu! En ik begrijp helemaal niet waar zij zich steeds mee moeit. Maar goed, ik ga er niet te veel over doordrammen. Ik was gewoon benieuwd of andere dit ook meemaken. :-) Veel succes allemaal! Groetjes, Julie
Hier eigenlijk ook een leuke schoonfamilie :)Ze pushen niet en zijn wel geïnteresseerd. Uiteraard zijn we verschillend in hoe we denken, maar eigenlijk nog niet al te veel serieuze problemen mee gehad ;)