Terug naar overzicht
Hallo Liesbeth, ik heb mijn kleed nog niet, maar ik vrees dat ik dat probleem ook zal hebben. Ik ben zo weinig bedeeld dat ik zelfs geen A-cup kan vullen :)! Het is al een helse zoektocht geweest om een geschikte BH te vinden. Op 6 mei moet ik gaan passen, ben eens benieuwd wat het gaat geven. Zeker omdat ik dan nog een redelijk brede rug heb en bijna geen borsten... Ik draag altijd BH's met vullingen en een beetje push-up (hoewel er niet veel is om op de pushen ;))! Voor mijn kleed is dat echter moeilijk aangezien de BH niet te hoog mag komen enzo... Allé miserie dus... Maar ik heb er nu één gevonden in een speciaalzaak (beetje duurder dan anders ;)) en ik heb ook "kippenfillets"! Grappig woord, ik had het nog nooit gehoord. Ik ben dus ook enorm benieuwd naar de reactie op dit item. Welke tips ze ons zullen geven. Groetjes en succes Alvast een heel leuke dag gewenst...
Hallo, Ik had hetzelfde probleem. Ik heb mijn eerste pas over twee weken gehad. En het bleek zo te zijn, het bovenste gedeelte was te groot. Dit was ook de naaister opgevallen en ze gaat dit retoucheren zodat het bovenste stuk wordt verkleind. Dus niet panikeren, misschien weet de naaister van jouw bruidswinkel hier wel raad mee en kan ze het nog snel retoucheren. Groetjes en hopelijk heb ik jou een beetje kunnen geruststellen.
Hier ook een beetje een vulprobleempje... Heb ook van die kippefilets en het zal ook nog wat aangepast worden... Geen zorgen maken, komt wel in orde, die mensen in de winkel doen niets anders ;-)
Misschien een heel gek idee maar als je op zoek bent naar kussentjes: wat dacht je van de schoudervullingen die vroeger zo hip waren? :-) Misschien heeft je moeder of grootmoeder nog bloezen van uit de jaren 80-90 liggen met van die "epauletten" en die kan je misschien gerbruiken als opvulling? :-) Ik zou persoonlijk alles eens proberen en wie weet werkt dit wel ;-). Groetjes!
Normaal gezien is dit idd werk voor de retoucheuse, hoor! Dit zou voor een kleed op maat toch niet mogen!