Terug naar overzicht
Hey Tamara, Superleuk dat je nog vervoer hebt gevonden hé!! :) Ivm de menukaartjes kan ik niet veel tips geven. Als je het mooi vindt dan zou ik het doen maar ik denk niet dat dit echt moet of zo...
hoi, dit is bij onze ook zo ik zou toch graag een menukaart maken maar weet nog niet hoe te formuleren gwn tomatenroomsoep met balletjes Landenbuffet: belgie: .....en ... Italie: ... en ... spanje: ....en ... bruidsijsroomtaart met aardbeien garnituren en snacht voorzien we nog wat chips enzo maar dat staat er natuurlijk noet op hé :)
Bij ons voorziet de feestzaal dit zelf. Misschien moet je eens bij hen informeren.
Goh ja das waar, bij een buffet is dat zo niet nodig zeker he? Je brengt mij aan het denken... Laat je weten wat je zal doen?
Bij een buffet is dat idd niet echt nodig... Heb zo wel eens een groot bord zien staan waar het 'menu' dan op stond: misschien is dit een optie?
Hey, Mijn menu komt helemaal overeen met de jouwe! Ik ga geen menukaart voorzien, ik vind dit bij een buffet niet echt nodig en het is dan ook een beetje geld uitgespaard ;-)
Ik zou een menu maken, dat hoeft echt niet veel te kosten.Papier vindt je in de Action zéér goedkoop.Kijk ook eens op de site van trouwplaza, je kan er een word bestand downloaden in de rubriek zelf te maken, van een menu.
Misschien iets zoals dit: http://2.bp.blogspot.com/_6UoM0QauC3E/TTkHehQy1cI/AAAAA... Groetjes
Hoi Tamara, Ik gawel menukaarten zelf maken. Ik vind het verzorgd staan + als je een kleur thema hebt kunt je dit er mooi in verwerken Groetjes Lizzy
Hallo, Wij gaan geen menukaarten zetten. Uiteindelijk blijft het een verrassing voor iedereen hoe de avond verloopt en daarenboven "what's in a name" ... de smaak van wat je in je mondje steekt is uiteindelijk veel belangrijker. Laat de mensen maar gissen en laat ze in spanning...een mens blijft van verrassingen houden, niet?Maar alle begrip voor wie het wel doet. Doe vooral waar je zelf zin in hebt, dat blijft het belangrijkste! Succes.