Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen

1-4-2011 13:27:28
Hallo,
Met nog 90 dagen op de teller begin ik aan mijn zoektocht voor schoenen, pfffff.
Al alle mogelijke winkels bezocht maar nog steeds niets gevonden. Ik draag namelijk normaal gezien geen hoge hakken dus dat ben ik dan zeker ook niet van plan op mijn trouwdag. Ik zoek een zwarte of witte schoen plat of met een klein hakje die makkelijk zitten. Heeft er mss toevallig iemand zo'n maatje 39 te koop laat het mij dan weten of weet iemand waar ik dit zeker zal kunnen vinden? Liefst regio vlaams-brabant.
:-ç

tania
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 949

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik1-4-2011 14:29:18

Ik weet dat het ver is, maar bij Gabrielli in Roeselare zal je zéker zoiets vinden.

Ben je de Eram ook eens binnen geweest?

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik1-4-2011 14:39:38

Als je gewone niet-trouwschoenen wil kan je eens kijken bij tamaris, hebben witte (en ook andere kleuren) pumps met niet te hoge hak...
Heb er ook al zien staan bij Avance bv.

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik1-4-2011 15:24:22

Ik heb er gevonden bij Torfs. Witte met een klein hakje.
Via website kan je ook zoeken en zo al een keuze maken.

Veel succes!

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik1-4-2011 18:44:30

Van Loock...die hadden schoentjes met een laag hakje, een ballerinatje met een hakje eigenlijk:)

Patty
2-7-2011
 Meld misbruik2-4-2011 7:58:07

Hey Tania,

Mijn trouwschoen komen van bruidsschoenenwinkel Tsjari in Breda, ik weet het het is een eindje maar hun service is super echt waar!!! En ze hebben er hele speciale modelletjes staan. Ik zou zeggen als je de verplaatsing maakt, maar er ineens een daguitstap van, Breda is een hele toffe stad met leuke winkels ;-)

Veel succes met je zoektocht!!!

Patty

Jessica
13-8-2011
 Meld misbruik3-4-2011 10:27:40

Ik zie het hierboven al vermeld staan, maar inderdaad TAMARIS!!! Da's een echt mooie collectie en er zit een wit vrouwelijk model tussen dat heel geschikt is als bruidschoen. Ik heb ze deze week namelijk zelf gekocht. Er is een klein hakje aan maar echt niet hoog want daar zou ik persoonlijk ook niet heel de dag kunnen op lopen. Ik had dezelfde schoen ongeveer 2 jaar geleden ook al gekocht in het zwart maar beetje anders qua uitzicht omdat er een klein riempje over de schoen liep. Maar ik had die schoenen op het trouwfeest van mijn schoonzus aangedaan (zonder in te lopen vooraf) en ik moet zeggen... ik liep heel dag comfortabel. Ik voelde nie eens dat ik schoenen aan mijn voeten had. 't is echt ne aanrader! Bij torfs verkopen ze da merk ook soms.

succes ermee
xxx

Tino

Meld misbruik31-5-2011 13:42:21

Beste Tania,

wij hebben een winkel met een kleine collectie trouwschoenen, maar ook 'avondschoenen' en gewone damesschoenen, misschien vind je iets terug op onze online shop?
http://www.aura-online.be/eshop/categories.php?path=18
let wel, het is bijna einde seizoen, dus vanaf augustus komen de nieuwe modellen pas binnen

veel succes met de zoektocht

gr
Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...