TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kris
|
1-4-2011 15:22:32
Daarom dat ik iedereen de raad geef om op zoek te gaan naar een professionele dj, in die zin: een dj met minstens een ondernemingsnummer, een dj die iets op papier kan zetten m.a.w.
Prutsers die zichzelf dj noemen en die je overal in de familie zal vinden, ze hebben dan op hun kamer een cheap dj-installatie en ze wanen zich god (remember: god is a dj...) en die je vanalles beloven maar tenslotten in hun broek....kakken...als ze voor een publiek moeten optreden, een nogwel gevarieerd publiek (is al veel moeilijker want je hebt een brede muziekkennis/en muziek nodig) zijn geen dj's!
Helaas moet je voor een echte dj wel een redelijke prijs neertellen.....dus zijn mensen nogal snel geneigd om een prutser te nemen, enen die meestal voor niks of voor een paar pinten zal draaien en die niks op papier kan zetten....want ze zijn illegaal bezig. Op zo'n kerels kun je niet rekenen.
Tenslotte....peis ik toch....is de muziek/ambiance/dj op je huwelijksfeest toch wel, naast het culinaire, één van de belangrijkste factoren?
Ge doet met m'n raad wat je wil, ik probeer hier al jaren op het forum die raad te geven, jammer genoeg merk je dat de mensen dit niet lezen (of begrijpen) of iets hebben van "goh mij zal dit niet overkomen".
Veel succes!
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
1-4-2011 15:28:44
Hey Katrien,
Is inderdaad geen leuke ervaring, zo'n anderhalve maand voor je trouw... Een woord is niet altijd meer een woord.
Ik vind het niet abnormaal dat je voor zoiets iets op papier laat zetten i.v.m. vervanging en zo! Wij hebben dit ook gedaan hoor.Het zijn trouwens van die zaken - als ze verkeerd lopen - je al snel met de handen in het haar zit, want een trouwfeest zonder DJ is ook maar niks hé !
En nu maar weer ontstressen .
|
|
Lotte
|
1-4-2011 15:51:07
|
|
Thierry
|
1-4-2011 17:32:16
Tssss, dit maakt het verschil tussen een 'amateur' en een 'professional': Een professional weet wat er allemaal kan fout gaan, en voorziet zich hier op voorhand tegen. Hij zal dan zelf zorgen voor een evenwaardige vervanger aan dezelfde voorwaarden. Maar een goedkope DJ betaalt niet graag zelf een betrouwbare maar duurdere DJ ... .
Let ook op volgende punten: - verzekerd burgerlijke aansprakelijkheid voor zijn DJ / discobar? (+- 100 euro/jaar) - Sabam-licentie? (kost 285 euro/jaar) - vervangcamionnette bij panne / ongeluk? (kost 485 euro/jaar ... ) - reservemateriaal bij panne PC, HD, versterker, ...? (kost veel moeite en geld) - is hij zélf technisch bekwaam, of moet hij hiervoor een collega opbellen? - ... Een professional komt ook dingen tegen (kan ervan meespreken), maar het feest zal onder normale omstandigheden kunnen verder gaan, zonder dat de gasten hiervan iets zullen merken. Dus ja: een overeenkomst is broodnodig om problemen te vermijden. Hij moet zorgen voor een gelijkwaardige vervanger. Groeten Katrijn & Thierry www.trouwfuif.com
|
|
Trayci
|
22-4-2011 10:54:32
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|