Terug naar overzicht
bij ons wordt het "kiss from a rose" van seal. veel succes met de zoektocht, groetjes
Er zijn er zoveel mooie. Belangrijkste is wat jullie zoeken: instrumentaal, engels, frans of nederlandstalig... ? Dat beperkt de keuze toch al weer enigszins. Succes! Claudia
a moment like this kelly clarksonfirst time ever i saw your face leona lewislucky bif nakedfeels like home to me CHANTAL KREVIAZUKluky door glee of JASON MRAZmaar zoals al gezegd een zeer persoonlijke keuze ik vind deze mooi voor de teksten en het gevoel dat ze mij bezorgen
Hallo, Is zeker een persoonlijke keuze, je moet je aangesproken voel. Amazed van Loonestar, thank you for loving me van Bon Jovi, almost paridise van Ann Wilson, don't know much but i now i love you van Aaron Neville, from this moment en still the one van Shania Twain, love lift us up van Joe Cocker, you raise me up van Westlife, a angel by my side van Do en you are the reason van Koen en Sarah. Je vind deze allemaal op you tube terug veel succes met je zoektocht...
Onze openingsdans wordt sex on fire van kings of leon. We kunnen slowen, en toch heeft het liedje veel pit! :-) Groetjes
Perfect Day van Lou Reed zal onze openingsdans worden
wij hebben marco borsato met ik hoor bij jou