Terug naar overzicht
Tussen welke zalen twijfel je dan?
Ik twijfel tussen de Erato omdat deze zaal goedkoper is, ze is niet "lelijk", maar ze mist toch de uitstraling en tussen 't lepeltje. Die zaal is beetje te duur eigenlijk, maar o zo mooi !! We gaan nog wel naar een derde zaal kijken, zaal Molenveld, misschien dat dat de gulden middenweg gaat worden :) Begrijp me niet verkeerd, 't lepeltje is niet enorm duur, maar toch een beetje buiten ons budget.
Bedoel je dan Erato in Mechelen? Wij zijn daar ook gaan kijken en vonden dit persoonlijk echt een slechte optie. Het rook daar heel muf, er was bijna geen rechtstreeks daglicht in de zaal aanwezig. Het is er ook heel kitcherig... (maar dat was onze mening natuurlijk maar) Toen we aan de uitbaters vroegen wat de optie voor vegetariërs was ( we zijn dit beide), vertelde ze dat ze er het vlees konden af laten en dat de dag van vandaag! Ik weet niet binnen welk budget het lepeltje is en hoe deze zaal er uit ziet, maar wij kozen uiteindelijk voor Passade in Mechelen.. misschien ook wel eens de moeite om eens te gaan kijken? Alvast veel plezier!!
Hey Anika, Wij zijn aan het uitkijken voor een zaal volgend jaar en De Passade in Mechelen lijkt na wat zoekwerk, toch mijn favoriet te worden. Ik heb echter gelezen op een aantal fora dat het wel wat prijzig is. Is het zoveel duurder dan een andere feestzaal?Mag ik er dan ook van uitgaan dat ze daar wel goede vegetarische varianten hebben? Heel wat van onze vrienden zijn namelijk vegetarisch. Groetjes, Sara
Wij hebben op 6/8 een afspraak bij 't lepeltje. Ben benieuwd wat de prijzen ginder zijn. Groetjes!