Terug naar overzicht
Kijk eens op www.weekendesk.com , daar vind je allerlei cadeaubonnen met verwenweekendjes e.d.Succes!Fieke 7/07/2007
wij geven ze 's avnods op het avondfeest een foto van als we buiten aan de kerk staan ofzo .. in ieder geval van iets dat die dag getrokken is (tot na de kerk).deze gaan we dan laten afprinten en kunnen we 's avonds al afgeven..Mieke13/05/06
Ga gewoon naar een aantal leuke winkels en koop daar geschenkbonnen. De meeste winkels hebben dat nu toch? Meestal ben je daar ook vrij om de prijs van de geschenkbon te kiezen...
hey,ik weet dat ze in de dreamland nu vele cadeaubonnen hebben in zo'n cd hoesje verpakking, ik weet wel nie de prijzen. Ma da valt goe mee ook qua aanod!!hopelijk ben je er iets mee,groetjes,Leen 26 augustus 2006
Hoi Ine,Een vriendin van mij had een soort verloofdenreportage gemaakt van ons. Die foto's hebben we gebruikt in ons gastenboek, maar ook om aan de ouders te geven. Een mooie kader met daarin 4 foto's. Voor mijn ouders een foto van mij alleen en drie van ons tweetjes, voor mijn schoonouders eentje van mijn ventje en drie van ons tweetjes. We hebben deze kaders de avond voordien afgegeven met een mooi gedicht bij. Beide ouderparen waren heel blij en ontroerd. t Was dus geslaagd, origineel (zeker het gedicht) en niet duur.Groetjes en veel succes!An 13-08-05