Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenk ouders

11-4-2006 12:40:51
Hallo,

Ik wil graag mijn schoon- en ouders bedanken voor alles wat ze voor ons gedaan hebben met een cado. Aangezien een reis nogal duur is, willen wij zelf iets maken met een set van waardebonnetjes. We denken aan een ontbijtmand met daarin dan nog bonnetjes zoals voor sauna enzo. Hebben jullie nog ideetjes voor waardebonnetjes, maakt niet uit wat, natuurlijk liefst niet te duur, zodat we er veel kunnen insteken...

Thanks

Ine

Ineke
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 419

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik11-4-2006 12:46:50

Kijk eens op www.weekendesk.com , daar vind je allerlei cadeaubonnen met verwenweekendjes e.d.

Succes!
Fieke
7/07/2007

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik11-4-2006 13:07:24

wij geven ze 's avnods op het avondfeest een foto van als we buiten aan de kerk staan ofzo ..

in ieder geval van iets dat die dag getrokken is (tot na de kerk).
deze gaan we dan laten afprinten en kunnen we 's avonds al afgeven..

Mieke
13/05/06

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik12-4-2006 9:37:48

Ga gewoon naar een aantal leuke winkels en koop daar geschenkbonnen. De meeste winkels hebben dat nu toch? Meestal ben je daar ook vrij om de prijs van de geschenkbon te kiezen...

Leen
26-8-2006
 Meld misbruik12-4-2006 13:52:55

hey,

ik weet dat ze in de dreamland nu vele cadeaubonnen hebben in zo'n cd hoesje verpakking, ik weet wel nie de prijzen. Ma da valt goe mee ook qua aanod!!

hopelijk ben je er iets mee,

groetjes,

Leen 26 augustus 2006

An
13-8-2005
 Meld misbruik17-4-2006 10:00:39

Hoi Ine,
Een vriendin van mij had een soort verloofdenreportage gemaakt van ons. Die foto's hebben we gebruikt in ons gastenboek, maar ook om aan de ouders te geven. Een mooie kader met daarin 4 foto's. Voor mijn ouders een foto van mij alleen en drie van ons tweetjes, voor mijn schoonouders eentje van mijn ventje en drie van ons tweetjes. We hebben deze kaders de avond voordien afgegeven met een mooi gedicht bij. Beide ouderparen waren heel blij en ontroerd. t Was dus geslaagd, origineel (zeker het gedicht) en niet duur.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...