Terug naar overzicht
Hey Kim; zou je eventueel Dorien niet terug kunnen contacteren en het probleem uit leggen. Ik hoop dat zij wel raad weet. Ik vind een ketting en oorbellen al genoeg, maar dat is echt super persoonlijk. Bovendien is het juweel dat moet opvallen je trouwring Veel succes ermee!
Hey, Ik zou ook terug gaan waar je het gekocht heeft want zij weten toch hoe je het kan verhelpen..
Ik heb al veel goede commentaar gehoord over dorien's frutzels, je zal de tiara zeker mogen terugsturen. of het te "veel" wordt, goh, dat is ieder zijn eigen mening he. Ik ben van mening:less is more, ik wil de aandacht naar mijn kleed en niet naar mijn juwelen, die moeten een aanvulling zijn, een geheel worden met de rest. Ik zat ook te twijfelen voor een speciale opvallende ketting, maar ga dan voor iets speciaal maar fijntjes, die combinatie vond ik schitterend, heb iemand die juwelen maakt. Dan wilde ik ook een tiara, maar ga het toch niet doen, haar half opgestoken met zo dikke pareltjes hier en daar. Stuur de tiara terug een kies en kapsel dat met en zonder tiara kan en dan kan je nog tot de dag zelf beslissen of je hem indoet of niet. Je moet het misschien zien als je en je kleedje en al de juwelen aanhebt .... Grtjs
Het is eigenlijk ook niet echt een tiara, eerder een fijn diadeempje waar mijn haar voor het grootste deel wel over valt dus zo opvallend is het niet (allé, of dat is de bedoeling). Ik heb kort haar en zonder iets is ook maar wat saai, het mag wel "iets" hebben. In de winkel vond ik dat best wel mooi. Nu eum, de versie van Dorien met de pareltjes lijkt me nu inderdaad toch wel "too much" maar ik heb vandaag moeten werken op de Estetika beurs in Brussel en guess what .. toevallig 2 spotgoedkope diadeempjes gespot, heel fijn en met steentjes :) Het zal één van deze of niets worden denk ik :)
Hey, Ik heb beide gedragen zowel juwelen en tiara en was zeer geslaagd, wat het spannen betreft, vraag gewoon aan uw kapper dat hij ze op uw hoofd zet en vastmaakt met spelden aan uw haar, je voelt er niets van! Groetjes