Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vreemde vraag - tiara ..

1-4-2011 23:24:00
Weet niet goed wat ik moet doen .. Ik heb een ketting en oorbellen met swarovski parels (merk Abrazi).
Tijdens mijn 1e pas werd een tiara op mijn hoofd gezet met strass steentjes. Was wel mooi, had hem dan ook genomen maar zag daarna dat hij 80 euro koste en heb hem terug gebracht (ook omdat ik de graag eentje wou zoeken die beter bij mijn juwelen paste).

Nu heb ik eentje bij Dorien's frutsels besteld en ik heb hem vandaag gekregen! Heel mooi, perfect met dezelfde parels als in de juwelen. Alleen .. Hij zit zooo slecht op mijn hoofd :( Het spant echt enorm! Eender hoe ik hem zet, de onderzijde "duwt" echt in mijn hoofdhuid. De onderste stukken zouden eigenlijk wat boller moeten zijn in plaats van recht.

Zou ik dit ergens licht van vorm kunnen laten veranderen? Er zelf aan trekken en doen of proberen te buigen gaat niet, dat heb ik al geprobeerd ;)

Anderzijds begin ik ook aan deze weer te twijfelen en mij af te vragen of het niet "too much" is en of ik niet beter gewoon niets in mijn haar zou doen. 'k Denk dat het er op den duur toch uit vliegt omdat 'k het niet kan verdragen (zeker als hij zo slecht zit als nu).

Help :)

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 791

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik2-4-2011 8:09:36

Hey Kim;
zou je eventueel Dorien niet terug kunnen contacteren en het probleem uit leggen.
Ik hoop dat zij wel raad weet.
Ik vind een ketting en oorbellen al genoeg, maar dat is echt super persoonlijk.
Bovendien is het juweel dat moet opvallen je trouwring
Veel succes ermee!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik2-4-2011 10:42:28

Hey, Ik zou ook terug gaan waar je het gekocht heeft want zij weten toch hoe je het kan verhelpen..

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik2-4-2011 14:20:38

Ik heb al veel goede commentaar gehoord over dorien's frutzels, je zal de tiara zeker mogen terugsturen.
of het te "veel" wordt, goh, dat is ieder zijn eigen mening he. Ik ben van mening:less is more, ik wil de aandacht naar mijn kleed en niet naar mijn juwelen, die moeten een aanvulling zijn, een geheel worden met de rest.
Ik zat ook te twijfelen voor een speciale opvallende ketting, maar ga dan voor iets speciaal maar fijntjes, die combinatie vond ik schitterend, heb iemand die juwelen maakt.
Dan wilde ik ook een tiara, maar ga het toch niet doen, haar half opgestoken met zo dikke pareltjes hier en daar.
Stuur de tiara terug een kies en kapsel dat met en zonder tiara kan en dan kan je nog tot de dag zelf beslissen of je hem indoet of niet. Je moet het misschien zien als je en je kleedje en al de juwelen aanhebt ....
Grtjs

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik2-4-2011 19:18:00

Het is eigenlijk ook niet echt een tiara, eerder een fijn diadeempje waar mijn haar voor het grootste deel wel over valt dus zo opvallend is het niet (allé, of dat is de bedoeling). Ik heb kort haar en zonder iets is ook maar wat saai, het mag wel "iets" hebben. In de winkel vond ik dat best wel mooi.

Nu eum, de versie van Dorien met de pareltjes lijkt me nu inderdaad toch wel "too much" maar ik heb vandaag moeten werken op de Estetika beurs in Brussel en guess what .. toevallig 2 spotgoedkope diadeempjes gespot, heel fijn en met steentjes :) Het zal één van deze of niets worden denk ik :)

Sabrina
29-8-2009
 Meld misbruik4-4-2011 16:53:44

Hey,

Ik heb beide gedragen zowel juwelen en tiara en was zeer geslaagd, wat het spannen betreft, vraag gewoon aan uw kapper dat hij ze op uw hoofd zet en vastmaakt met spelden aan uw haar, je voelt er niets van!
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...