Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen klas

1-4-2011 23:54:30
Hoi allemaal,

ik ben juf in het derde leerjaar. Mijn kindjes weten dat hun juf in de zomer gaat trouwen.
Er waren er al die vroegen of ze een bloemetje mochten komen afgeven aan de kerk en zo.
Heel leuk, maar... wat met de uitnodigingen.
Ik wou voor hen zelf een uitnodiging maken en bij hun laatste rapportje in juni stoppen.
Wat hebben jullie op de ze uitnodigingen geschreven?
Ik heb hier echt geen idee van ....

Groetjes Cardi

Cardi
5-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1423

Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik2-4-2011 9:37:17

Hoi Cardi,
Ik sta ook voor de klas, het 2de leerjaar. Ik had gedacht om gewoon een uitnodiging in de klas te zetten en dan kunnen de kindjes en ouders die naar het oudercontact komen dit zien.
Als ze dan zin hebben kunnen ze komen, maar ik denk dat er heel veel kindjes op vakantie zullen zijn.
groetjes

Els
4-8-2012
 Meld misbruik2-4-2011 11:26:14

Hey Cardi,

Toen ik in het 4de leerjaar zat, trouwde mijn juffrouw ook.
Wij hebben gewoon een uitnodiging gekregen met een kaartje erbij dat we naar de receptie mochten komen.
Ik vond het leuk om een persoonlijke uitnodiging te krijgen, die plakt nu ook in mijn foto-album.
Ik vrees dat als je enkel een kaart gaat zetten bij het oudercontact dat de ouders al snel de datum, uur of plaats zullen vergeten en zeker aangezien je in de vakantie gaat trouwen. Als je een kaart geeft, dan zullen daar vaker aan herinnerd worden.

Groetjes, Els

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-4-2011 13:08:53

Idd, net dezelfde mening als Els: mensen vergeten dat snel als ze dat zelf niet op papier hebben. Bij ons worden huwelijken ook aangekondigd via het familienieuws in de schoolkrant.

Op het briefje dat ik meegaf aan de kinderen (1e en 6e lj.) stond:

De juf gaat trouwen!!!

Op vrijdag 31 juli 2009 zal juf Véronique Govaert haar ja-woord geven aan Robby De Geest.

We trouwen in de Sint-Jozefkerk om 15u00.

Het zou fijn zijn als ook jij aanwezig bent!

Tot dan?

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik2-4-2011 21:21:59

Ik sta in het 2de leerjaar en ik heb net mijn uitnodiging voor de kindjes van de klas besteld.
Vooaan staat een prent van die suikeren hartjes met de tekst 'Heb je het al gehoord'
Op de achterkant staat : Op 2 juli 2011 gaat juf Vanessa trouwen met haar vriend Kris in de kerk van Vorselaar om 14.30 uur! Wij zouden het heel leuk vinden als jullie erbij konden zijn.

In de enveloppe steek ik dan nog enkele echte suikeren hartjes.

Cardi
5-8-2011
 Meld misbruik3-4-2011 22:20:26

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb nog wel even tijd om er over na te denken.
Maar ga jullie raad zeker in mijn achterhoofd houden.

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik3-4-2011 22:26:29

Vistaprint = goedkope uitnodigingen...
Ik heb 100 postkaartjes besteld waarop ik de gegevens van ons kerkelijk huwelijk heb gezet. Die ga ik uitdelen aan leerlingen die willen komen. (Ik sta in middelbaar.)

Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info