Terug naar overzicht
Hoi Cardi, Ik sta ook voor de klas, het 2de leerjaar. Ik had gedacht om gewoon een uitnodiging in de klas te zetten en dan kunnen de kindjes en ouders die naar het oudercontact komen dit zien. Als ze dan zin hebben kunnen ze komen, maar ik denk dat er heel veel kindjes op vakantie zullen zijn. groetjes
Hey Cardi, Toen ik in het 4de leerjaar zat, trouwde mijn juffrouw ook.Wij hebben gewoon een uitnodiging gekregen met een kaartje erbij dat we naar de receptie mochten komen.Ik vond het leuk om een persoonlijke uitnodiging te krijgen, die plakt nu ook in mijn foto-album. Ik vrees dat als je enkel een kaart gaat zetten bij het oudercontact dat de ouders al snel de datum, uur of plaats zullen vergeten en zeker aangezien je in de vakantie gaat trouwen. Als je een kaart geeft, dan zullen daar vaker aan herinnerd worden. Groetjes, Els
Idd, net dezelfde mening als Els: mensen vergeten dat snel als ze dat zelf niet op papier hebben. Bij ons worden huwelijken ook aangekondigd via het familienieuws in de schoolkrant. Op het briefje dat ik meegaf aan de kinderen (1e en 6e lj.) stond: De juf gaat trouwen!!!
Op vrijdag 31 juli 2009 zal juf Véronique Govaert haar ja-woord geven aan Robby De Geest.
We trouwen in de Sint-Jozefkerk om 15u00.
Het zou fijn zijn als ook jij aanwezig bent!
Tot dan?
Ik sta in het 2de leerjaar en ik heb net mijn uitnodiging voor de kindjes van de klas besteld. Vooaan staat een prent van die suikeren hartjes met de tekst 'Heb je het al gehoord' Op de achterkant staat : Op 2 juli 2011 gaat juf Vanessa trouwen met haar vriend Kris in de kerk van Vorselaar om 14.30 uur! Wij zouden het heel leuk vinden als jullie erbij konden zijn. In de enveloppe steek ik dan nog enkele echte suikeren hartjes.
Bedankt voor jullie reacties.Ik heb nog wel even tijd om er over na te denken.Maar ga jullie raad zeker in mijn achterhoofd houden.
Vistaprint = goedkope uitnodigingen... Ik heb 100 postkaartjes besteld waarop ik de gegevens van ons kerkelijk huwelijk heb gezet. Die ga ik uitdelen aan leerlingen die willen komen. (Ik sta in middelbaar.) Succes!