Terug naar overzicht
Ik ben zoiets tegengekomen in Pierre-yves, een grote bruidswinkel in Aalst. De verkoopster vroeg wat ik wou van kleed, ik zei zeker geen bustier en ze haalde allemaal bustiers boven!! Ik moest helemaal alles de trouwkleedjes aanpassen, (wat NIET gemakkelijk is!), alles was maar een maatje 36, ik paste nergens in, ze zei grofweg dak ik niet mager genoeg was! Toen ik een redelijk mooi kleed had gevonden, maar toch twijfelde, vroeg ze kortweg wat mijn probleem was, waarom ik twijfelde... (ik had die ochtend mijn droomkleed ergens anders gevonden) Na het bezoek aan Pierre-Yves wist ik zeker dat ik de goeie keus had gemaakt van trouwkleed... groetjes
Ik ga geregeld naar Diana David voor mijn ondergoed, heb er al eens een suite kleed gekocht in uitverkoop en ze zijn daar id niet altijd vriendelijk. Hangt er wat van af hoeveel je er daar uitgeeft denk ik. Ze hebben mij ook al een paar keer boertig behandeld dat het gene naam heeft. Maar ja, hun bh's zijn echt wel super. Nu had ik daar ook een afspraak om te gaan passen voor mijn trouwkleed, maar had de week voordien al gekocht bij Moderna. Ik heb met veel haar op mijn tanden die afspraak geannuleerd. Kan je geloven dat ik daar ni niet meer durf teruggaan voor mijn lingerie en schoenen...?? ;-)Als iemand een goed adres heeft voor lingerie... ;-)
ik ben terug de naam even kwijt maar moderna raadt lingeriezaak in dilbeek aan,je moet het hen eens vragen!!op forum hier iemand die erg tevreden was en als je naar schijnt zegt dat je van moderna gestuurt bent krijg je een klantenkorting,ik moet ook nog langs gaan!!!
Alee, dan ben ik gerust gesteld dat het toch niet alleen tegen mij is... Maar toch blijf ik het NIET KUNNEN vinden! Lingerie heb ik ook nog niet... al kan ik geen bh aandoen denk ik, ik heb bustierkleed en vanachter linten die gestrikt worden... Moet het nog eens uitzoeken.