Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Diana David te Wolvertem : zo onvriendelijk!

2-4-2011 19:19:31
Beste bruidjes,

Ik moet even mijn frustratie kwijt...
Ik ben deze week snel eens binnengesprongen bij Diana David te Wolvertem om schoenen te passen. Zo onvriendelijk dat ze daar waren! Niet normaal! De vrouw die mij bediende, daar bij kon echt geen glimlach af. Ik heb verschillende schoenen gepast, omdat ik het belangrijk vind dat ze goed zitten. Ze beweerden dat twee paar schoenen dezelfde waren, terwijl dat TOTAAL niet zo was, zeiden op een heel onvriendelijke toon dat ik met sokjes moest passen, en opt einde zei ze heel boertig : "dan denk ik dat we niks voor u kunnen doen" en nam ze de schoenen voor mijn neus weg.

Ik ben nu al in veel winkels geweest voor mijn kleed, maar zo ben ik nog nooit behandeld geweest! Ik vond het echt schandalig...

Isabel
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2139

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik2-4-2011 20:00:20

Ik ben zoiets tegengekomen in Pierre-yves, een grote bruidswinkel in Aalst. De verkoopster vroeg wat ik wou van kleed, ik zei zeker geen bustier en ze haalde allemaal bustiers boven!!
Ik moest helemaal alles de trouwkleedjes aanpassen, (wat NIET gemakkelijk is!), alles was maar een maatje 36, ik paste nergens in, ze zei grofweg dak ik niet mager genoeg was!
Toen ik een redelijk mooi kleed had gevonden, maar toch twijfelde, vroeg ze kortweg wat mijn probleem was, waarom ik twijfelde... (ik had die ochtend mijn droomkleed ergens anders gevonden) Na het bezoek aan Pierre-Yves wist ik zeker dat ik de goeie keus had gemaakt van trouwkleed...

groetjes

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik3-4-2011 16:37:32

Ik ga geregeld naar Diana David voor mijn ondergoed, heb er al eens een suite kleed gekocht in uitverkoop en ze zijn daar id niet altijd vriendelijk. Hangt er wat van af hoeveel je er daar uitgeeft denk ik. Ze hebben mij ook al een paar keer boertig behandeld dat het gene naam heeft. Maar ja, hun bh's zijn echt wel super. Nu had ik daar ook een afspraak om te gaan passen voor mijn trouwkleed, maar had de week voordien al gekocht bij Moderna. Ik heb met veel haar op mijn tanden die afspraak geannuleerd. Kan je geloven dat ik daar ni niet meer durf teruggaan voor mijn lingerie en schoenen...?? ;-)
Als iemand een goed adres heeft voor lingerie... ;-)

ann
2-7-2011
 Meld misbruik3-4-2011 19:32:50

ik ben terug de naam even kwijt maar moderna raadt lingeriezaak in dilbeek aan,je moet het hen eens vragen!!op forum hier iemand die erg tevreden was en als je naar schijnt zegt dat je van moderna gestuurt bent krijg je een klantenkorting,ik moet ook nog langs gaan!!!

Isabel
16-7-2011
 Meld misbruik3-4-2011 22:10:53

Alee, dan ben ik gerust gesteld dat het toch niet alleen tegen mij is... Maar toch blijf ik het NIET KUNNEN vinden!

Lingerie heb ik ook nog niet... al kan ik geen bh aandoen denk ik, ik heb bustierkleed en vanachter linten die gestrikt worden... Moet het nog eens uitzoeken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...