Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Danslessen en een vraagje

2-4-2011 21:56:35
Hoi allemaal,

Wij hebben vandaag onze eerste les gehad voor de openingsdans. Wij hebben gekozen voor Michael Bublé die Everything zingt en het ging echt goed! In het begin wat stuntelig, maar het was echt enorm leuk :) Na drie lessen zou het moeten lukken...

Ik had ook nog een vraagje. Onze videograaf gaat tijdens ons feest een stuk laten zien van onze dag op een scherm en hierbij moeten we nog een liedje kiezen. Wij hadden gedacht aan het liedje van de film Aladdin 'A whole new world, wat vinden jullie hiervan of hebben jullie nog ideetjes? En voor de bruidstaart hadden wij gedacht aan het liedje The way to your heart van soulsister, gaat dit?

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 864

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik3-4-2011 1:19:45

Hey Claudia,

Voor jullie openingsdans een super mooi liedje.
En het liedje van Aladdin voor op jullie filmpje is ook een perfecte keuze.
Ik zou zeggen: jullie zijn goed bezig :)
Wat dat ik al zover was, want het wordt hoog tijd :)
groetjes

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik3-4-2011 8:37:18

Soulsister is toch de max voor de bruidstaart. Bovendien denk ik dat het een liedje is die er niet veel voor genomen wordt. Ja klinkt leuk!

Vraagje, wat kosten de danslessen, voor 3 lessen vb... Zou eigelijk ook moeten uitkijken waar ik zou terechtkunnen, voor de "danspassen" hier in de buurt van Aalst.
Succes!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik3-4-2011 9:48:45

Hoi,

@ Tamara: Bedankt! We doen ons best! Ik ben een plannerke dus ik wil alles snel gedaan hebben :) Maar dat komt wel in orde bij jullie hoor!
@ Jeff: Ons liedje is een swing dus we hebben drie danslessen. als je iets trager had dan zou dat 1 à 2 danslessen zijn. Waar wij gaan vragen ze 40 euro per les. Ik vind dit goed meevallen en het was ook gewoon superleuk!

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik3-4-2011 16:34:30

Hey Claudia,

Dacht gisteren even dat ik jullie zag in Lier bij de dansschool maar dacht neen dat kan niet, zouden jullie het dan toch geweest zijn ze waren inderdaad een swing aan het instuderen...
Had ik toch moeten kloppen of was het een super gelijkenis???

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik3-4-2011 16:55:59

Hey Chrisje,

Dat zijn wij dan geweest ja! En deden we het een beetje goed? :)
Volgen jullie ook danslessen dan?

Groetjes, Claudia

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik4-4-2011 14:43:14

Hey Claudia!
Supermooi liedje bij de openingsdans!
Mijn zus heeft deze ook genomen, echt eens iets anders en romantische tekst!
Good luck nog met de verdere danslessen.
Mijn verloofde (ik moet er nog altijd aan wennen hoor :-)) wilt beginnen met een slow en dan uitbarsten in een 'gangsta'-rap liedje ('I like big butts, ...)...
Euhm, hier moet ik toch nog ff over nadenken zenne! :-))))

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik5-4-2011 0:48:16

Hallo Claudia,

Ja, stom he van niet wat langer te kijken, wie weet zie ik je daar nog eens een keertje, we hadden dansavond, we volgen al een klein jaartje les gewoon als hobby en is nu lekker meegenomen he!!
Het is leuk om te doen, die jullie prive les geeft is echt een goeike ze, jullie zullen het zeker goed gaan doen jullie zullen schitteren,we gaan woensdag en zaterdag gemakkelijk naar daar...
Grtjs

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik5-4-2011 12:53:01

Hey Chrisje,

Wel grappig hé! We vonden het ook heel leuk en zijn ook aan het overwegen om na den trouw een basiscursus te volgen of zo als hobby. Dus wie weet komen we elkaar nog wat meer tegen hé! En wat gaan jullie als openingsdans doen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...