Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

spray tan - zonnebank

3-4-2011 13:43:55
hey bruidjes ,
zoals ik al eens hed gemeld moet ik binnenkort een operatie laten doen
bu wou ik normaal 2 maand voor ons huwelijk beginnen met zonnebanken
maar nu met die operatie weet ik niet of het wel verstandig dat ik ga zonnebanken
ik ben er dus over aan het denken om eens te kijken naar mijn opties van spray tan
weet er iemand hoeveel dit kost ??
of weet er iemand een goed adresje hebben in de omgeving van kapellen / stabroek / kalmthout
groetjes dagmar

dagmar
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1546

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik3-4-2011 13:57:38

héy, ik kan je niet helpen met adresjes...

maar wel dat zowat àlle commentaar die ik al hoorde over Spray-tanning, dat die negatief was... vlekken, gelig-kleur, ...

waar is de operatie precies? kan je de wonde afdekken wanneer je onder de zonnebank gaat, zonder dat dat een storend element wordt op je "blote vel" wanneer je je kleed aanhebt...

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik3-4-2011 14:49:03

Ik heb vorige week mijn "oefen" spray tan sessie gehad. Ik wilde namelijk eerst weten hoe mijn huid erop zou reageren. Ik ben zeer tevreden en heb dus ook geboekt voor een sessie 3 dagen voor mijn trouwdag. Het kostte mij 30 Euro voor mijn hele lichaam, dus vond de prijs flink meevallen. Het blijft zo'n 7 tot 10 dagen zitten, afhankelijk van hoe je met je huid omgaat (niet scrubben, niet lang in bad en goed hydrateren bevordert de duur). Ik zit nu op dag 7 en merk dat de kleur langzaam verdwijnt (net als bij vervellen, merk ik het na het afdrogen met het douchen).

Volgens mij doen ze zonnebanken na operatie afraden, omdat het niet goed is voor je litteken. Misschien best eens bij je arts navragen.

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik3-4-2011 16:36:22

Ik heb een spray tan laten doen voor onze wettelijke trouw en was er enorm tevreden van! Mooie kleur, geen verkleuringen of zo en blijft een goede week. Kostte ook een 30 euro voor gans mijn lichaam. In september zal ik het opnieuw laten doen, aangezien ik enorm veel zou moeten zonnebanken om zo'n kleur te krijgen :-)

Groetjes

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik3-4-2011 21:47:10

Dagmar, ik ben aan het zonnebanken bij Gigi V in Brasschaat (Bredabaan 438, http://www.gigi-v.net ). Zij hebben de zogenaamde "gold treatment" waarbij ze manueel spuiten. Ik vertelde hen over de negatieve dingen die ik al gelezen had over spray tan en die mens zei mij dat dit vroeger dikwijls zo was met kabines, dat het véél beter is van dit manueel te doen, ze doen dit ook met de comunicanten van de gemeente en zo (en hebben op dit vlak alle klanten van omliggende salons overgenomen).

Ik twijfel nog even of ik het ga doen of niet, ik ben nu even aan het zonnebanken gewoon omdat ik dat zalig vind :) Oh ja, het kost trouwens 25 EUR en ze raden wel aan om het even op voorhand te proberen.

kelly
22-6-2013
 Meld misbruik4-4-2011 10:30:12

heykes

ik heb dit ook al 2x gedaan en moet zeggen voor het geld 25euo
echt wel super tevreden

nu normaal gezien mag je niet zonnen na een operatie maar eveneens ook niet bruin laten spuiten ;-)

dit is wel super slecht nieuws natuurlijk
en kan zijn er zeggen het wel mag maar ik heb gelezen dit dus ook niet goed is

nu ik ben in febr. geopereerd aan de buik een snne van heup naar heup

en ik ga volgende week voor eerste keer onder de zonnebank
zonder afdekken

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...